Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@00:12:55 GMT

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۹۰۵

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب اصفهان

پول‌نیوز - حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به‌منظور تبیین استراتژی‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده در سطوح عالی مدیریت، دریافت پیشنهادها و نقطه نظرات مسئولان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه، آشنایی بیشتر با همکاران و همچنین بررسی روند انجام امور در شعب، روز چهارشنبه 14 آذرماه از چهار شعبه میر، مطهری، نظر غربی و سیتی‌سنتر شهر اصفهان بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت.



بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار دادند.
 مدیرعامل بانک کارآفرین در این بازدید، با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و متناسب با خواست و انتظارات مشتریان در راستای مشتری‌مداری تصریح کرد: تعریف من از مشتری‌مداری این است که علاوه بر برقراری ارتباط مناسب با مشتریان، به گونه‌ای عمل کنیم که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات را دریافت کنند.

وی همچنین افزود: خوشبختانه بانک کارآفرین در زمره مشتری‌مدارترین بانک‌ها در سیستم بانکی است و امیدواریم با تلاش و همت کلیه کارکنان بانک، مشتری‌مداری بیش از گذشته در این بانک تحقق پیدا کند.
 مدیر عامل بانک کارآفرین با اشاره به مشتریان ارزنده بانک در شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی همکاران تلاش می‌کنند بهترین و متنوع‌ترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهند و به همین دلیل نیز مشتریان وفادار و ارزنده‌ای در این شعبه وجود دارند که امیدواریم بتوانیم رضایت آنان را همچون گذشته حفظ کنیم.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تبیین وضعیت اقتصادی کشور به ویژه پس از تحریم‌های اخیر آمریکا خاطرنشان کرد: شرایط خاصی بر اقتصادی کشور و سیستم بانکی کشور حکمفرماست و باید تلاش کنیم از این دوره به سلامت عبور کنیم.
 مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید بر اهمیت بازاریابی به ویژه در دوران تورم همراه با رکود حاکم بر اقتصاد کشور تصریح کرد: در مقطع حاضر تکنیک‌های خاصی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات وجود دارد.

وی همچنین تصریح کرد: دوران بازاریابی به روش سنتی به سرآمده است و بازاریابی مدرن بر اساس هوشمندی و با توجه به خواسته‌ها و سلایق مشتریان انجام می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا خاطرنشان کرد: بانک‌های کشور به دلیل اعمال تحریم‌های جدید و وضع مقررات تنبیهی از سوی آمریکا، در دوران سختی به سر می‌برند؛ اما با درایت و برنامه‌ریزی مناسب توسط مسئولان و همچنین مدیران سیستم بانکی، از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.
 وی همچنین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی در خصوص جذب شرکت‌های دارویی و غذایی باید تلاش کنیم در بخش ارزی و بین‌المللی فعال تر از گذشته عمل کنیم.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اصل مشتری‌مداری در بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: همکاران همچون گذشته تلاش کنند مشتری‌مداری را سرلوحه امور خود در بانک قرار دهند.

بر اساس این گزارش، منصور وحیدی رئیس شعبه میر، کارولین هوسپیان رئیس شعبه مطهری، راضیه فیض‌بخش رئیس شعبه نظر غربی و لادن کبیری سرپرست شعبه سیتی‌سنتر بانک کارآفرین، ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک، پیشنهادها، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیات همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کارآفرین اصفهان شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

کد خبر 846952 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟