Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته تا دو روزکاری آینده 200 هزار تومان به عنوان بسته حمایتی به حساب بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند واریز می‌شود.

به گزارش مشرق، سازمان تأمین اجتماعی 2 میلیون و 600 هزار نفربازنشسته،‌ از کارافتاده و بازمانده دارد که دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مصوبه هیات دولت این افراد 200 هزارتومان در مرحله اول بسته غذایی دریافت می‌کنند.

قرار است تا پایان سال 600 هزار تومان بسته غذایی به این افراد پرداخت شود که 200 هزار تومان اول نقد و مابقی آن به عنوان بسته غذایی به این افراد اهداء می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مانع اصلی افزایش یارانه نقدی +جدول

بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند از بین 30 قلم کالا موارد مورد نیاز خود را انتخاب کنند و در بسته غذایی خود قرار دهند و در این طرح کالایی تحمیل نمی‌شود.

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته تا دو روز کاری آینده مبلغ 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند، پرداخت می‌شود. احتمالا این پرداخت‌ها با حقوق بازنشستگان نخواهد بود.

لیست بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی که واجد شرایط بسته حمایتی هستند و کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند مشخص شده است که در حال همپوشانی است و بلافاصله پس از هماهنگی‌های لازم پرداخت می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه حقوق بازنشستگان درآمد مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان بهزیستی کشور، علیرضا انجلاسی با بیان اینکه تیم مدیریت بحران سازمان بهزیستی بلافاصله پس از سیل برای ارزیابی خسارات وارده به مددجویان این سازمان وارد عمل شد، گفت: بازدید میدانی و ارزیابی خسارات مددجویان تحت پوشش شهرستانهای چابهار، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند و سایر شهرها توسط ستاد بحران اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و نمایندگان اعزامی از مناطق سیل زده جنوب استان با سرعت انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خود می دانیم از مددجویان آسیب دیده در سیل اخیر در سیستان و بلوچستان حمایت کنیم، افزود: بر این اساس مبلغ سه برابر مستمری برای هر خانواده تحت پوشش آسیب دیده از سیل به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

وی با بیان اینکه مستمری با توجه به بعد خانوار واریز می شود، گفت: برای خانوارهای یک نفره دو میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۰۰ تومان، خانوارهای دونفره سه میلیون و ۲۷۶ هزار تومان، خانوارهای سه نفره چهار میلیون و ۵۸۶ هزار و ۴۰۰ تومان، خانوارهای چهار نفره پنج میلیون و ۸۹۶ هزار و ۸۰۰ تومان، و خانوارهای پنج نفره هفت میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • مطالبات ناشران چهارمین نمایشگاه کتاب کیش پرداخت شد
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • واریز حقوق اسفند بازنشستگان لشگری
  • واریز مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • فوری؛ بازنشستگان حساب خود را چک کنند+ جزییات واریزی جدید به حساب بازنشستگان
  • پرداخت سود سهام عدالت به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • زمان پرداخت سود سهام عدالت متوفیان پیگیری شد
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران