Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@05:08:50 GMT

افشای چهره آمریکا در مستندی از هیسپان تی وی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۰۸۷

افشای چهره آمریکا در مستندی از هیسپان تی وی

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، این مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی گریگوری لاوت محصول سال ۲۰۱۷ است و ضمن اشاره به مشکل دفع زباله به‌عنوان مشکل عمده آمریکا در آغاز جنگ افغانستان و عراق، تبعات باقی مانده از حل این مشکل در سربازان آمریکایی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مستند نشان می‌دهد که آمریکا برای حل این مشکل اقدام به حفر چاله‌های بزرگ برای سوزاندن زباله‌های به جا مانده از ارتش آمریکا کرده بود و هر گونه زباله از لاستیک و پلاستیک تا زباله‌های بیمارستانی، مدفوع انسانی و اعضای بدن در این چاله‌ها سوزانده می‌شد. این مستند در ادامه به گفت‌و‌گو با چند تن از سربازانی که مامور سوزاندن این زباله‌های خطرناک در چاله‌های نامناسب بوده و به دلیل قرار گرفتن در معرض مواد سمی ناشی از این کار به سرطان مبتلا شده‌اند پرداخته و جزییات این امر را از زبان آن‌ها بازگو می‌کند.
در ادامه کارگردان به سراغ شرکتی که مسئول سوزاندن این زباله ها بوده می رود و عدم پذیرش مسئولیت این اتفاق به رغم وجود ادله‌های فراوان، از سوی دولت آمریکا با هدف شانه خالی کردن از پرداخت هزینه چند میلیارد دلاری برای معالجه و غرامت این سربازان را مورد نقد و بررسی قرار می دهد. عملکرد نامناسب شرکت «کی بی آر» به عنوان پیمانکار مسوول امحای زباله‌ها و عدم پاسخگویی دیک چنی معاون جرج بوش و مدیرعامل سابق این شرکت در زمینه سهل انگاری صورت گرفته و مشکلات ایجاد شده از دیگر مواردی است که در این مستند مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
مستند «تاخیر، انکار، آرزوی مرگ برای تو» (Delay, Deny, Hope You Die) در ۳ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای از پنج شنبه 22 آذر ماه ساعت 8:30 از هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز تکرار می شود.

156 / 156 شبکه هیسپان تی وی جنگ افغانستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شبکه هیسپان تی وی جنگ افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به مزایای استفاده از نان کامل از نظر پزشکان، پخت این نان به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها پخت می‌شود. - اخبار استانها -

علی چاله‌چاله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در حال جمع‌بندی و ارائه خدماتی با هدف بهبود کمی و کیفی نان در سطح استان هستیم که در حوزه‌های مختلف باید کنترل می‌شد و ادارات مختلفی در این زمینه مرتبط بودند.

وی از تهیه سند نان در استان خبرداد و عنوان کرد: متناسب با نیاز استان نسبت به ذخیره‌سازی گندم مرغوب اقدام شده است.

چاله‌چاله گفت: کیفیت نان از نظر استاندارهای اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی مدنظر قرار گرفته و در حال بهبود است و با مجموعه اقدامات انجام شده نان با کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش کیفیت نان استمرار خواهد داشت افزود: تأمین نان کامل و توزیع در استان با توجه به توصیه پزشکان و تأکید استاندار در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: مقرر شده در تعدادی از نانوایی‌ها به صورت نمونه نان کامل پخت و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این می‌تواند گام مؤثری در تأمین نان مورد نیاز مردم استان باشد.

رتبه هفتم کیفیت نان کرمانشاه در کشور

طبق گزارش کارگروه آرد و نان استان، نان عرضه شده در استان کرمانشاه از نظر کیفیت رتبه هفتم را در سطح کشور کسب کرده و استان از نظر عملکرد صحیح و عدم تخلف واحد های خبازی رتبه سوم کشور را بدست آورده است.

کارگروه نان استان کرمانشاه در راستای ارتقای کیفیت نان و سلامت مردم در نظر دارد تولید نان کامل را پس آموزش خبازان وارد فاز اجرایی کند.

ساماندهی واحدهای خبازی بر اساس سرانه جمعیت

همچنین عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در گردهمایی روز ملی گندم گفت: پراکندگی واحدهای خبازی بایستی بر اساس سرانه جمعیت هر محله باشد و یک میانگین مناسب در این زمینه وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه محله‌ای وجود دارد که تعداد نانوایی‌های آن کمتر از میزان استاندارد است و باید تناسب میان تعداد نانوایی‌ها با جمعیت هر محله به وجود آید.

محمدی گفت: سرانه جمعیت و تعداد واحدهای خبازی در هر محله به دست آمده و به زودی طرح ساماندهی نانوایی‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • سیاه‌چاله چیست و چگونه نور را می‌بلعد؟!
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم