Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله سیف‌اللهی، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازی برابر پرسپولیس برایم لذت‌بخش است و احساس خوبی از تقابل با تیم سابقم دارم. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

روح‌الله سیف‌اللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیم پارس جنوبی برای بازی با پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات را طبق برنامه جلو می‌بریم تا آماده بازی با پرسپولیس شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با نایب قهرمان آسیا روبه‌رو می‌شویم و قطعاً بازی سختی داریم، به ویژه اینکه باید در ورزشگاه آزادی برابر هواداران پرسپولیس بازی کنیم. با این حال هدف ما این است که امتیاز بگیریم و امیدوارم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص تقابل با تیم سابقش عنوان کرد: بازی برابر پرسپولیس برای من لذت‌بخش است و احساس خوبی دارم که مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم. امیدوارم شاهد یک بازی جذاب باشیم تا تماشاگران هم لذت ببرند. ما می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم اما خوشبختانه تیم ما هم امسال شریاط فنی خوبی دارد و نتایج خوبی تا الان گرفتیم. در بازی با پرسپولیس هم قطعاً تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی را این‌طور بیان کرد: نتیجه قابل پیش‌بینی نیست، ولی اعتقاد دارم که می‌توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

شارژ مالی پارس جنوبی در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس

 

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است