Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قانون گریزی در استان به یک معضل تبدیل شده است، گفت: مسائل قومی و قبیله‌ای از دلایل قانون گریزی بوده که نخبگان به آن دامن می‌زنند. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدمحمد کاظم نظری در نشست هیئت اندیشه ورز اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ماهیت مسائل اجتماعی به سرعت در حال گذار و تغییر بوده پس باید راهکارهای بهبود و پیشگیرانه نیز همتراز و متناسب با آنها تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اولویت بندی مسائل اجتماعی ویژگی‌های منطقه‌ای باید مد نظر باشد، افزود: شناسایی و بررسی آسیب‌های اجتماعی و پرداختن عملی به آن می‌‌تواند ما را به هدف نزدیک کند.

نظری با بیان اینکه قانون گریزی یکی از مسائل اجتماعی احصا شده در استان است، گفت: شیوه‌های قانونی ما گسترده و طولانی بوده و در نتیجه برخی به دنبال راه‌های دور زدن قانون هستند.

وی برخی از مسائل پیچیده اداری، اجتماعی، فرهنگی  را از جمله دلایل قانون گریزی بویژه در حوزه اقتصادی در استان دانست و افزود: اجرای صحیح و اصولی پنجره واحد و میزخدمت سبب قانونمندی و کمرنگ شدن فرهنگ آشنا بازی در استان می‌شود.

تشکیل کارگروهی برای اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگانبرگزاری نمایشگاهی برای مقابله با تحریم‌های غیرقانونی بر علیه ایران/حضور ده‌ها مرکز توریسم سلامت در نمایشگاه گردشگری پارستهران| قانون‌مداری و توجه به حقوق شهروندی زمینه تزریق امید به جامعه را فراهم می‌کند

معاون سیاسی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اظهار نظرها که بافت سنتی را از دلایل بالا بودن تبعیض و قانون گریزی در استان می‌دانند، ادامه داد: عشایر و روستائیان از قانونمندترین اقشار جامعه هستند.

نظری عنوان کرد: از دیگر دلایل قانون گریزی در استان مسائل قومی و قبیله‌ای بوده که بسیاری از کسانی که به آن دامن می‌زنند نخبگان هستند و باید در سیستم اداری به شدت با کسانی که به چنین رفتاری دامن می‌زنند برخورد شود.

وی با بیان اینکه حل و فصل اینگونه مسائل با روش علمی و فرهنگی پایدار می‌مانند و باید با این شیوه وارد شد، تصریح کرد: باید قبح معضلات اجتماعی و قانون گریزی برای تحصیل کردگان و روشنفکران روشن شود تا به روش علمی راهکارهای مناسب ارائه دهند و از دامن زدن به قانون گریزی پرهیز شود.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳