Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@10:56:40 GMT

اعتراض به گرانی ها به سبک امام جمعه خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۴۵۴

اعتراض به گرانی ها به سبک امام جمعه خرم آباد

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با انتقاد از وضعیت بازار اظهار داشت: وقتی در جلسه تنظیم بازار گفته شود که میوه تا شب عید تا ۲۰ هزار تومان جا دارد، می‌خواهد مغازه دار تا ۲۵ هزار تومان نفروشد؟ در همین جلسه گفته نشد؟ وقتی گفته می‌شود هر چقدر بفروشید گوشت هم فراوان است، می‌خواهید مغازه دار گوشت ارزان بدهد؟ آیا در این جلسه نگفتید میوه تا ۲۵ هزار تومان جا دارد؟ این گرا دادن به بازاری نیست؟

آقایان به فکر مردم باشید، ببینید مردم دارند چه می‌کشند

وی با بیان اینکه در توزیع گوشت تعلل شده است، آن کسی که تعلل کرده چرا معرفی نمی‌شود، تصریح کرد: آقایان به فکر مردم باشید، ببینید مردم دارند چه می‌کشند، یک میلیون می‌دهم ببینم می‌توانید خانواده خود را یک ماه اداره کنید، می‌توانید یک کیلو گوشت به خانه بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در لرستان افزود: می‌گوییم گوشت فراوان است، این شد حرف؟ این حرف‌ها را نزنید، این گرا دادن است؛ آقایان کارشان را انجام نمی‌دهند و مسئله را امنیتی می‌کنند، مسئله امنیتی از همین جلسه شروع می‌شود، این گرا‌ها از کجا می‌آید؟ کی مردم را تحریک می‌کند؟

آیت الله میرعمادی با بیان یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به همه مدیران می‌دهیم، یکی از شما یک ماه خانه را اداره کند، ببینیم می‌توانید، تصریح کرد: آیا این وضعیت انصاف و عدل و عدالت است؟ چرا این حرف‌ها را می‌زنید در جلسه، گوشت یک مرتبه از ۳۰ هزار تومان به ۷۰ هزار تومان رفته، آن هم متغیر است؛ بعد هم می‌گوییم گوشت فراوان است. این شد حرف؟

بیاید یک روز در دفتر ما، طرف می‌آید از این شرایط سخت گریه می‌کند

وی افزود: خودمان نظارت نمی‌کنیم، خودمان گرا هم می‌دهیم، بیاید یک روز در دفتر ما، طرف می‌آید از این شرایط سخت گریه می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: شخصی کارمند قراردادی است و آمد در اتاق من گریه کرد، می‌فهمید معنای گریه این خانم چیست؟ بعد می‌گوییم گوشت و قند و... فراوان است.

وی اظهار داشت: مردم را ببینید، خودتان را منطبق کنید بر مردم، بعضی از شب‌ها قرص می‌خورم می‌خوابم، از شرایطی که خانمی آمده در دفتر من گریه کرده است.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: عزیزان کاری که از دستمان برمی آید را انجام دهیم، وضع و زندگی مردم را ببینید.

بر اساس این گزارش، نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد پس از پایان صحبت‌های خود به نشانه اعتراض جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان را ترک کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد

مدیرکل هواشناسی لرستان از افزایش ۱۲درصدی بارندگی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: میانگین بارش لرستان در پی سامانۀ بارشی اخیر 23میلی‌متر بود و بیشترین میزان بارندگی این سامانه در ازنا به‌میزان 38 میلی‌متر ثبت شد.

او با بیان اینکه میزان بارندگی نقطه‌ای سال زراعی امسال در لرستان به 520میلی‌متر رسیده‌است، اضافه کرد: این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش 12درصدی برخوردار است.

2 هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به افزایش شش‌درصدی بارش این استان نسبت به میانگین بلندمدت، یادآور شد: 482میلی‌متر بارندگی در سال زراعی 1403-1402 در خرم‌آباد ثبت شده‌است.

مرادپور با اعلام ثبت 481میلی‌متر بارش در بروجرد، بیان کرد: این میزان در کوهدشت 497میلی‌متر، الیگودرز 342میلی‌متر، پلدختر 522.2میلی‌متر و دورود 492میلی‌متر است.

او اعلام کرد: 553میلی‌متر بارندگی در الشتر، 487میلی‌متر در نورآباد، 373میلی‌متر در ازنا، 605میلی‌متر در رومشکان و 585.1میلی‌متر در سراب دوره ثبت شده‌است.

مدیرکل هواشناسی لرستان  توضیح داد: 544.3میلی‌متر بارش در ایمان‌آباد، 351میلی‌متر در سیلاخور، .645.3میلی‌متر در سپیددشت، 618میلی‌متر در ریمله و 746.2میلی‌متر در شول‌آباد ثبت شده‌است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • هنری که لاکچری شده!
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)