Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@08:40:02 GMT

سینما قدیم طبس احیاء می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۵۱۶

سینما قدیم طبس احیاء می شود

«علوی مقدم در بازدید از سینما قدیم طبس گفت: مساعدت هایی به شهرداری طبس خواهیم کرد تا با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی بازسازی و مرمت سینما قدیم طبس انجام و تا پایان سال جاری در خدمت مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از طبس، «سید مجتبی علوی مقدم» پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 21 آذر) در سفر به طبس و بازدید از سینما قدیم طبس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سیاست های کلان معتمدیان استاندار خراسان جنوبی واگذاری ساختمان های بلااستفاده به بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: در بازدیدی که داشتیم قرار است شهرداری طبس سینما قدیم را به بخش خصوصی واگذار کند و البته مجوزهای واگذاری توسط استانداری خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

 

وی گفت: ما مساعدت هایی به شهرداری طبس خواهیم کرد تا با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی بازسازی و مرمت سینما قدیم طبس انجام شود.

 

علوی مقدم بیان داشت: البته انتظار از بخش خصوص این است که در زمان بندی محدود و تا پایان سال جاری کار بازسازی این سینما انجام شود و هرچه سریعتر در خدمت مردم طبس قرار گیرد.

 

گفتنی است، مکان فعلی سینما فرهنگ طبس، سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

هیچ محدودیتی برای تامین زمین برای جوانان نداریم

«علوی مقدم» در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص واگذاری 40 هکتار زمین برای جوانان در طبس گفت: برابر دستور رئیس جمهوری ما هیچ محدودیتی برای تامین زمین جوانان هم در بافت های فرسوده و هم در شرایطی که اگر بافت فرسوده نداشته باشند، نداریم.

 

وی اظهار داشت: تمام برنامه ریزی ما این است و هیچ مشکلی برای ساخت مسکن جوانان نداریم و تقاضاها بیاید در اسرع وقت برنامه ریزی های لازم انجام می شود.

 

علوی مقدم با اشاره به بازدید خود از  40 هکتار زمین برای جوانان گفت: این 40 هکتار هم طرح بسیار خوبی است و هم موقعیت خوبی دارد ولی در سرانه ها و تراکم باید توسط مشاور طرح، دقت نظر مجددی انجام شود تا از متراژی که داریم، بتوانیم حداکثر استفاده را بکنیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان داشت: برنامه ما این است که تا قبل از دهه فجر واگذاری زمین ها انجام شود.

 

لازم به ذکر است: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز 21 آذر به منظور مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن شرق کشور به طبس سفر کرده است.

 

 

 

پایان پیام/570

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي معاون اول رئیس جمهور استان بوشهر کرمان خراسان جنوبی شیراز هرمزگان مشهد شهرستان طبس سینما بیرجند خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید احمد علوی اظهار کرد: در حال حاضر طرح جامع ساماندهی آرامستان‌های شهر تهران توسط شهرداری و شورای شهر تهران تدوین شده که به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: آخرین خبرها درباره احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت

وی ادامه داد: در این طرح تاکید شده تا کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نشود تا چهره شهر بهم نریزد ضمن اینکه در دراز مدت برای سرنوشت آنها تصمیم لازم گرفته می‌شود.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه متولی اجرای ساماندهی آرامستان‌های تهران، سازمان بهشت زهراست، افزود: برای تحقق طرح یاد شده اعتبار لازم نیز در نظر گرفته شده است.

علوی، آرامستان‌ها را هویت شهر خواند و اضافه کرد: هدف از ساماندهی این اماکن آن است تا با وجود همجواری خانه‌های مسکونی با این مکان‌ها، چهره شهر بهم نریزد.

رییس کمیسیون میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اکنون این آرامستان‌ها در برخی مناطق همچون ۱۴، ۱۵، یک، سه، منطقه کن، ده چیذر یا ده ونک وجود دارند و جزیی از شهر تهران شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227984 برچسب‌ها تهران

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود