Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از پایگاه هوایی شهید یاسینی دستورات لازم برای حل مشکلات سربازان این پایگاه را صادر کرد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در جوار امامزاده هاشم(ع) و زیارت این امامزاده از بخشهای مختلف این یگان بازدید و توان رزمی و عملیاتی آن را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید نظامیان پاکستانی از پایگاه نیروی هوایی ارتش در اصفهانبازدید هیئت نظامی پاکستان از دانشگاه هوایی شهید ستاری

 

در ادامه این مراسم امیر نصیرزاده با حضور در گردان 61 پاسداری و دیدار چهره به چهره با سربازان از خدمات، امکانات رفاهی و آموزشی این مجموعه بازدید و پروژه‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و میدان موانع را در قرارگاه سربازی افتتاح کرد.

گفتنی است فرمانده نیروی هوایی در این مراسم بعد از صرف ناهار در قرارگاه سربازی با تعدادی از کارکنان و خانواده ها دیدار و دستورات لازم در خصوص حل خواسته ها و مشکلات آنان را صادر کرد.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟