Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-09@12:39:47 GMT

احمد توکلی: باید با افزودن چند شرط FATF را بپذیریم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۵۵۰

احمد توکلی: باید با افزودن چند شرط FATF را بپذیریم

به گزارش ایرنا، احمد توکلی روز چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد افزود: سازمانهای جهانی بوسیله قدرتهای بزرگ تاسیس شده و بگونه ای کار می کنند که سهم و قدرت آنها همیشه محفوظ باشد. با این وجود نمی شود جدای از دیگر کشورها زندگی کرد.

وی به عضویت 39 کشور جهان در گروه بین المللی ویژه اقدام مالی اشاره و بیان کرد: اختلاف درمورد اف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای.تی.اف بر سر این است که آیا شرط و شروط ایران پذیرفته می شود، یا مورد قبول آنها قرار نمی گیرد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکا یک کشور ظالم و زورگو است و همه کشورها از او حساب می برند. اگر به اف.ای.تی.اف ملحق نشویم ضربه های بیشتری به کشور وارد می شود و با چند تهدید و تلفن آمریکا نسبت به شرکتهای خارجی، آنها را از ادامه کار با ایران منع می کنند. 

وی گفت: شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز همینگونه است. پنج کشور داری حق وتو هستند و در حق بقیه ظلم می شود اما بخاطر این کار ایران از آن کناره گیری نکرده و در مجامع بین المللی حضور دارد و حرف خود را می زند. پیامبر(ص) هم در صلح حدیبیه شرط و شروط مشرکان قریش را پذیرفت. 

توکلی به موضوع شفافیت مالی در کشور نیز اشاره و بیان کرد: شفافیت مانع فساد است. ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه نیز از همه مقامات و مدیران می خواهد تمامی دریافتیهای خود را اعلام کنند. قرار بود از اسفند پارسال اینکار عملی شود اما برخی مسئولان نمی خواهند مردم در جریان دریافتی آنها باشند و مخالفت می کنند. 

وی در پاسخ به پرسشی در مورد قانون بازنشستگی نیز گفت: در این خصوص افراط و تفریط شده است. برخی افراد بازنشسته لایق ادامه کار هستند اما فشار بیکاری در جامعه باعث شد نمایندگان یک تصمیم مطلق بگیرند و تصمیمات مطلق نیز همیشه در یک جاهایی استثنادار می شوند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب و ارتفاعات بازی‌دراز قدمگاه شهیدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی ساداتی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی دراز که در بقعه احمد ابن اسحاق (ره) شهر سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار کرد: شهر سرپل ذهاب و ارتفاعات بازی دراز همواره یادآور و قدمگاه شهیدانی است که درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کرده‌اند.

وی افزود: امشب در جوار حرم احمد ابن اسحاق (ره) از وکلای امام حسن عسکری (ع) جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنیم.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، بیداری جهانی در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این دانشجویان با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی می‌کنند که نوید نابودی رژیم صهیونیستی زودتر از موعد مقرر محقق خواهد شد.

کد خبر 6101076

دیگر خبرها

  • شهادت یک رزمنده حزب الله در راه قدس
  • سرپل‌ذهاب و ارتفاعات بازی‌دراز قدمگاه شهیدان است
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • یازدهمین پیروزی الوحده در لیگ امارات
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • کشاورزان بوشهری مراقب عرضه مواد کودی تقلبی باشند