Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:44:12 GMT

«رشید پور» در آنتن زنده از حال رفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۵۸۳

«رشید پور» در آنتن زنده از حال رفت

تهران- ایرنا- رضا رشید پور مجری برنامه حالا خورشید صبح امروز‌‌ در سی دقیقه پایانی برنامه آنتن را ترک‌ کرد.روابط عمومی‌این برنامه در این باره عنوان کرد که به خاطر افت فشار و وضعیت جسمی رشیدپور اجازه حضور به او را در بخش پایانی حالا خورشید نداده است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، صبح امروز (چهارشنبه) رضا رشید پور در سی دقیقه پایانی برنامه حالا خورشید آنتن زنده شبکه سه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی این برنامه بعد از پیگیری مدام خبرنگار ایرنا اعلام کرد: رشید پور به خاطر فشار کاری چند روزه گذشته و ضبط بی‌وقفه آیتم های شب یلدا در نیم‌ساعت انتهایی برنامه با مشکلات جسمی از جمله افت فشار رو‌به رو‌شد. وضعیت جسمی و‌حال عمومی او اجازه نداد این مجری برنامه حالا خورشید را ادامه دهد.
روابط عمومی حالا خورشید افزود: بلافاصله بعد از این اتفاق این مجری به سرعت نزدیک ترین درمانگاه منتقل شد.رشید پور تحت درمان قرار گرفت و در حال حاضر خطر رفع شده است.
حالا خورشید یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور و با زمینهٔ اجتماعی و با فضایی فعال، بانشاط و جذاب است که از شنبه تا پنجشنبه از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.
حالا خورشید شامل بخش‌های مختلفی مانند: بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفت‌وگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد (ابرنما) است.
فراهنگ**9210 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تلويزيون حالا خورشيد رشيدپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۰ جشن مردمی دهه کرامت در خوزستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام دانیال اریکه پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از حضور خدام امام رضا (ع) در اهواز اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید در دهه کرامت با حضور خدام حر مطهر رضوی و پرچم آستان قدس رضوی، ترویج فرهنگ زیارت از راه دور است به همین دلیل امسال در تمامی نقاط استان خوزستان جشن‌های دهه کرامت برگزار خواهد شد.

وی درباره راه اندازی سامانه برخط برای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان خوزستان افزود: برگزاری ۲۸۰ برنامه جشن مردمی در این سامانه ثبت شده و این مراسم با حضور خدام رضوی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام اریکه بیان کرد: بیش از ۸۰ گروه مردمی شامل هیئات مذهبی، کانون‌های مساجد و تشکل‌های فرهنگی و همچنین ۱۹ کانون خدمت رضوی در استان میزبان برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در استان هستند.

وی ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید خدام رضوی در هر استان، چهار کاروان است اما استان خوزستان تنها استانی بوده که میزبان پنج کاروان خدام رضوی در سال ۱۴۰۳ است.

دبیر ستاد برگزاری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان با اشاره به اهدای ۸۸۸ بسته معیشتی تحت عنوان رزمایش مومنانه ای که توسط کانون‌های خدمت رضوی انجام می‌شود، گفت: همچنین در حال برنامه ریزی برای اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند هستیم.

حجت الاسلام اریکه بیان کرد: این کاروان فردا ساعت ۸:۳۰ از طریق فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی وارد اهواز شده و ۱۲ روز در استان حضور خواهند داشت. همچنین فردا مراسم استقبال از این عزیزان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۲ جشن محوری در اهواز با عنوان اجتماع امام رضایی داریم که اولین مراسم روز ۲۸ اردیبهشت ماه در خیابان ۳۸ متری ثامن الائمه با حضور مجری و هنرمند توانمند مهران رجبی برگزار می‌شود و دومین مراسم در کوی علوی خواهد بود.

دبیر ستاد برگزاری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان گفت: جمعیت دهه هشتادی های استان به عنوان کادر و مجری در برگزاری برنامه‌ها به ما کمک خواند کرد تا تجربه و شناخت بیشتری از این موضوع پیدا کنند.

حجت الاسلام اریکه در انتهای این نشست به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد و عنوان کرد: امسال در کنار برنامه‌های جشن مردمی دهه کرامت، پویشی با این مضمون که هر کودک یک اسباب بازی به جبهه مقاومت هدیه دهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6100526

دیگر خبرها

  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در راه خوزستان
  • ۲۸۰ جشن مردمی دهه کرامت در خوزستان برگزار می شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۹‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات