Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند به ارائه گزارش پروژه ها و برنامه های اجرایی و در حال اجرا شهرستان پرداخت و با بیان اینکه دولت قصد تعریف پروژه جدید در شهرستان نهاوند را نداشته است، عنوان کرد: ۴ پروژه در شرایط اقتصادی نامناسب برای شهرستان تعریف و مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام نیا از اجرای پروژه فاضلاب با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار سخن گفت و اجرایی شدن سد گرین و کشف تنها معدن طلا استان در نهاوند و معدن منیزیوم و همچنین ساخت ۵ مدرسه و بهسازی ۵ روستای شهرستان نهاوند را مورد اشاره قرار داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران با تاکید بر اینکه به روستاییان وعده ندهید پیش از آنکه موضوع را در کمیته برنامه ریزی شهرستان طرح کنید، گفت: موضوعات باید در این کمیته مطرح و تصویب شود و با این اقدام عجولانه در مردم توقع ایجاد نکنید.

وی با بیان اینکه باید پروژه های زخمی و نیمه تمام شهرستان نهاوند را به نتیجه رساند کمااینکه باید برای تکمیل آنها اعتباراتی تعریف شود، گفت: مردم نقدها را نمی پذیرند و خسته شده اند و بهتر است خبرهای امیدوار کننده به مردم بدهید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از برگزاری برنامه های روستا گردی برای بررسی مشکلات در آینده ای نزدیک خبر داد.

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه مدیران باید به دنبال اعتبارات بروند و اگر نماینده مجلس مبلغی را اختصاص می گیرد مدیر دستگاه باید پیگیری کرده و آن را نقد کند، گفت: برخی مدیران می گویند اعتباری اختصاص داده نشده اما وقتی پیگیری می کنم می بینم اعتبار بوده اما مدیر کوتاهی کرده است.

مراد ناصری با تاکید بر اینکه مدیران باید تدبیر داشته باشند و مردم را ناامید نکنند، در خصوص مشکلات مردم در شهرستان نهاوند نیز گفت: روستاهای شهرستان نهاوند در بخش آب اشامیدنی با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه در بخش نوسازی مدارس؛ وضعیت برخی مدارس از کپر هم بدتر است، گفت: رویداد «همدان ۲۰۱۸» اتفاق بزرگی بود اما هنوز علیرغم همه فعالیت ها و هزینه ها و بدهی ها به مردم ریالی پرداختی صورت نگرفته و همین امر کام شهرستان را تلخ کرده است.

کد خبر 4483554

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد