Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز هیچ خطری نظام را تهدید نمی‌کند و اگر ما در مرز مستقر شدیم به دلیل بالا بردن ضریب امنیت ملی است، گفت: دشمن می‌داند اگر دست به حرکت احمقانه بزند در کسری از زمان طومار عمر ننگینش را درهم خواهیم پیچید. آفتاب‌‌نیوز : امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز چهارشنبه ۲۱ آذر در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در جنوب شرق کشور طی سخنانی با گرامیداشت یاد بیش از ۶ هزار شهید استان کرمان، گفت: خوشحالم در استانی قدم می‌گذارم که دلاوری بی مانند و فاتحی بی نظیر، چون سردار قاسم سلیمانی را پرورش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی، ولی فقیه را نعمت عظمای الهی یاد کرد و گفت: این نعمت نماد اصلی صراط مستقیم است که به یمن وجود مبارک معظم‌له، ما در صراط مستقیم هستیم و ادامه این راه بستگی به جوهره وجودی خودمان دارد. 
امیرسرتیپ حیدری با بیان اینکه به برکت وجود ولایت، پیچ‌های تاریخی متعدد در تکامل این انقلاب تا رسیدن به صاحب الامر طی شده است افزود: امروز انسان‌ها به حکم فطرت اسلامی به دنبال آزادی هستند. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش رمز تمام توفیقات نظام را تبعیت از ولایت دانست و گفت: میوه‌های درخت تنومد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران، رهایی مردم عراق و سوریه و ان شاءالله یمن و بحرین خواهد بود؛ امروز ماموریت ما این است با بذل جان و سر، در رکاب، ولی امر مسلمین باشیم و از این اقتدار به دست آمده، پاسداری کنیم. 
وی با اشاره به تغییر ماهیت نیروی زمینی ارتش و ورود این نیرو به عرصه جدید دفاعی افزود: نیروی زمینی ارتش از آن نیروی سنتی گذشته که در ذهن آحاد جامعه بود، با هدایت‌های پیامبرگونه فرمانده معظم کل قوا عبور کرده و اکنون نیرویی متحرک، مهاجم و پرقدرت، ساختار جدیدی تجربه می‌کند. 
سرتیپ حیدری اضافه کرد: امروز همه یکان‌ها نزاجا تبدیل به یگان‌های متحرک شده، تیم‌های واکنش سریع شکل گرفته و یکان‌های تخصصی مقتدر مهاجم اثر گذار در صحنه امنیت و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشته و ماموریت مراقبت ار مرزهای غرب و شرق را به عهده دارند. 
وی با با بیان اینکه امروز هیچ خطری نظام را تهدید نمی‌کند و اگر ما در مرز مستقر شدیم به دلیل بالا بردن ضریب امنیت ملی است، گفت: دشمن می‌داند اگر دست به حرکت احمقانه بزند در کسری از زمان طومار عمر ننگینش را درهم خواهیم پیچید. 
در این مراسم از خدمات امیر «نادر علیدوست» فرمانده قبلی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا تجلیل و امیر «مهدی معمارباشی» به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.میزان 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرمانده نزاجا دشمنان قدرت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 739610

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳