Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مستند «جوکر (سیاه زخم)» در پایان سومین روز جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت فیلم برتر از نگاه تماشاگران شد تا باز هم صدر نشینی این بخش دستخوش تغییر شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، 5 فیلم برتر از نگاه تماشاگران جشنواره سینماحقیقت تا پایان روز سه شنبه 20 آذر ماه اعلام شد که به این ترتیب مستند «جوکر(سیاه زخم)» به کارگردانی سجاد ایمانی در رتبه نخست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مستند «آنجا که باد می وزد» به کارگردان و تهیه‌کنندگی مینا مشهدی‌مهدی نیز دیروز با کسب آرای نسبتا خوب به رده دوم این جدول اضافه شد.
رتبه سوم روز سوم جشنواره سینما حقیقت در بخش آرای مردمی نیز به مستند «آواز جغد کوچک» ساخته مهدی نورمحمدی رسید. این مستند به تهیه‌کنندگی مشترک نورمحمدی و صدیقه خدایی تولید شده است.
مستند «در قلمرو افعی دم عنکبوتی» ساخته فتح الله امیری و تهیه‌کنندگی محمد علاء نیز در بخش آرای مردمی روز سوم جایگاهی بهتر از چهارمی پیدا نکرد.
اما مستند «اسرار دریاچه» به کارگردان و تهیه کنندگی آرمین ایثاریان که روز گذشته در رده نخست آرای مردمی قرار داشت در روز سوم با چهار پله سقوط به رده پنجم این بخش رسید.
به گزارش ایرنا، این نتایج مجموع آرای تماشاگران طی سه روز ابتدایی جشنواره است.
جایزه تماشاگران سینماحقیقت از سوی انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران و با نظارت نماینده خانه سینما به بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اعطا می‌شود.
صرفاً فیلم‌های بخش مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت در این نظرسنجی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» تا 25 آذرماه 1397 در پردیس سینمایی چارسو ادامه دارد.
فراهنگ**9246** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما آراي مردمي جوكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد

جایزه مقام اول بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های معلولین We Care هند به مستند ایرانی «احمد» ساخته اعظم مرادی اهدا شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این دوره از جشنواره در بخش مستندهای 60 دقیقه ای به مستند «احمد» به تهیه کنندگی یوسف ترابی‌نژاد و کارگردانی اعظم مرادی جایزه داد.

این مستند پرتره جوانی به نام «احمد» است که علی‌رغم محدودیت‌های فیزیکی، ذهنی بلندپرواز و همتی بلند دارد و داستان زندگی‌اش به معجزه می‌ماند.

مستندی از تلویزیون راهی جشنواره هند شد

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های معلولین we care هند هر ساله باهدف افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به معلولیت، برطرف‌کردن تصورات غلط و تعصبات در مورد افراد معلول و ایجاد تغییرات نگرشی و رفتاری برگزار می‌شود.

این جشنواره بر اساس کنوانسیون سازمان ملل به‌عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از فعالیت‌های بین‌المللی یونسکو قلمداد شده که باهدف افزایش سطح آگاهی درباره حقوق معلولان سراسر جهان و تشویق نهادها، سازمان‌ها و هنرمندان در حوزه‌ معلولان فعالیت می‌کند.

«احمد» پیش‌ازاین نیز در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و منتخب پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حقیقت، جشنواره بین‌المللی بیگ سین لندن، ‌ یازدهمین جشنواره مستند بنگلادش، پنجمین جشنواره فیلم مارتینیک فرانسه و منتخب پنجمین دوره از جشنواره Over-the-Rhine International Film Festival آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی