Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور دانشجویان، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده بابت یارانه تغذیه مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری، مبلغ 480 میلیارد ریال (معادل 48 میلیون تومان) است که نسبت به سال گذشته 30 میلیارد ریال (سه میلیارد تومان)رشد دارد.

مجتبی صدیقی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا در مورد اقدامات رفاهی انجام شده در حوزه دانشجویی، اظهار کرد: به منظور ایجاد تنوع غذایی و افزایش رضایت‌مندی دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی، تعداد 103 رستوران مکمل در سه سال ایجاد شد و راه‌اندازی 16 رستوران مکمل دیگر در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اقلام غذایی اختصاص یافته برای دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از افزایش بیش از اندازه هزینه تمام شده غذای دانشجویی و مساعدت به دانشگاه‌ها جهت تأمین اقلام اساسی، 2 هزار و 784 تن گوشت قرمز، 4 هزار و 357 تن برنج و 263 تن شکر با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و در دانشگاه‌ها توزیع شد.
رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص راه های افزایش کیفیت غذای دانشجویی نیز تاکید کرد: در راستای افزایش کیفیت غذای دانشجویی، ارتقای آشپزخانه‌های دانشگاه‌ها با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است؛ در این طرح، 118 آشپزخانه در دانشگاه‌های دولتی و 46 آشپزخانه در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در سال جاری ارتقا می‌یابند.
صدیقی، گفت: به منظور افزایش کیفیت غذای دانشجویی، تعداد 54 آشپزخانه که شرایط مناسبی نداشتند، تعطیل و با دیگر آشپزخانه‌ها در دانشگاه‌های دیگر ادغام شدند.
**9492** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سازمان امور دانشجويان يارانه غذا مجتبي صديقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه

شما شهروندان عزیز در مورد افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی والدین تبریزی را نگران کرد

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی، در لینک زیر مشاهده کنید.

کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مدارس هیئت امنایی در صورت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه از والدین شهریه دریافت می‌کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • خرید ترازو دیجیتال
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟