Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@01:45:43 GMT

دستگیری اعضای باند توزیع مواد مخدر در دشتستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۶۵۰

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری اعضای باند سه نفره خرید، فروش و توزیع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدجواد رضوی در بیان جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی دشتستان پس از اطلاع از شکل گیری باند خرید، فروش و توزیع مواد مخدر Drugs در شهر برازجان، تحقیقات و بررسی‌های لازم را با هماهنگی با مقام قضایی جهت شناسایی و دستگیری اعضای باند مذکور آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران و طراحی دقیق عملیاتی تمامی اعضای این باند سه نفره دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲۲ گرم هروئین، ۵ گرم شیشه و دو قبضه اسلحه کلت کمری کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد:شهروندان عزیز هرگونه اخبار و اطلاعات از خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس Police اطلاع دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد! قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد عکس های تلخ از جان باختن مادر و دختر توسط قاتلان وحشی / 16+ ارتباط بهنود با زنان مقابل چشمانم برایم عادی شده است شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در ریگان سرباز فقیر توسط دستان پر سخاوت نیکوکاران به زندگی برگشت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر Drugs اخبار پلیس Police اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان مواد مخدر فروش دستگیری اعضای باند باند توزیع مواد مخدر عکس دستگیر شد دختر مرد تجاوز تنهایی مادر جوان پسر در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح عملیاتی و ضربتی امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

 سردار یحیی الهی هفتم فروردین در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت محله محور در سطح استان ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مالخر و کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: ماموران در همین راستا موفق به کشف ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری و ۳۶ قبضه سلاح جنگی و کشف ۷۳۶ عدد انواع فشنگ و دستگیری ۳۳ نفر در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر، ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شدند.

این مقام انتظامی لرستان با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین، شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر شده است.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۶ نفر اراذل و اوباش در سطح استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف خاطرنشان کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان
  • ۹۶۵ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دشتستان انجام شد