Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:05:54 GMT

کشف ۳۲۱ راس دام قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۶۶۲

کشف ۳۲۱ راس دام قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا زارعی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان با کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی، از ۷ دستگاه کامیون، ۲۰ رأس گاو، ۸ راس گوساله و ۲۹۳ راس گوسفند  قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

وی افزود: ماموران حین گشت زنی در ورودی شهرستان بهار از یک دستگاه کامیون، ۸ راس گوساله به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارعی ادامه داد: در ۶ عملیات همزمان دیگر ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی استان، از ۶ دستگاه کامیون، ۲۰ راس گاو و ۲۹۳ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۹ متهم نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس اگاهی استانهمدان گفت: ارزش دام های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان در مجموع ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کد خبر 4483342

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا زارعی فرماندهی انتظامی همدان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان

مرضیه یونسی گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق پنج هزار و ۶۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال را بررسی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۶۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون باری، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان