Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش خبرگزاری صداو سیما از (پاون)، "محمدرضا شریفی" افزود: حدود ۵۸۰ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی باید در این منطقه اجرا شود که بیش از ۳۸۰ کیلومتر آن در تعهدات شرکت فاضلاب است و تا پایان امسال ۲۸ کیلومتر دیگر با حضور پنج پیمانکار عملیاتی می‌شود.
به گفته شریفی با توجه به وجود برخی انفصالات در سطح منطقه و آماده‌ نبودن تصفیه‌ خانه فیروزبهرام، فقط ۱۵۰ کیلومتر از این شبکه که در محدوده‌های دره فرحزاد، اتوبان باکری، خیابان مخبری، شهرک نفت، کوهسار، جنت‌آباد شمالی، پونک و شاهین شمالی اجرا شده است، قابلیت بهره‌برداری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: در منطقه ۵ شهر تهران حدود ۶۰ هزار رشته انشعاب فاضلاب پیش‌بینی ‌شده که پس از نصب همه آن انتظار می‌رود بیش از ۷۰۰ هزار نفر از مزایای طرح بزرگ فاضلاب تهران بهره‌مند شوند.
مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵هزار انشعاب را آبفای منطقه ۳ تهران در حال نصب دارد، گفت: فاضلاب جمع آوری‌شده در منطقه ۵ تهران با دبی متوسط ۱,۵۶ مترمکعب بر ثانیه به تصفیه‌خانه فاضلاب فیروزبهرام و شهرک قدس منتقل می‌شود.
شریفی ادامه داد: با توجه به عبور لوله‌های اصلی انتقال آب از کرج به تهران که دارای قطر بالا هستند و نیز با وجود تاسیسات مترو در محدوده منطقه ۵ تهران، هنگام حفاری معارض هایی داشتیم که باعث شده است عمق حفاری در این منطقه بیشتر و زمان زیادی برای هماهنگی دریافت مجوز از سایر دستگاه‌ها صرف شود.
اجرای ۲۰۰ کیلومتر از شبکه منطقه ۵ زیر نظارت آبفای منطقه ۳ تهران انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شبکه فاضلاب شریفی تهران منطقه5 پیمانکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب آشامیدنی کنارک پایدار شد

 علیرضا قاسمی در جلسه مدیریت بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اثر سیلاب خط انتقال آب شهر کنارک در ۲ نقطه دچار آسیب شد که با تلاش به موقع نیروهای عملیاتی آبفا وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: با توجه به جاری بودن سیل و نبود شرایط برای عملیات اصلاح، همزمان با آسیب وارده شده، یک اتصال اضطراری از خط انتقال کنارک به آب‌شیرین‌کن انجام شد تا تنش آبی به حداقل ممکن کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص فاضلاب این شهر نیز بیان کرد: ایستگاه پمپاژ که به دلیل وقوع سیل دچار آسیب شد پس از تلاش‌های شبانه روزی مجدد راه‌اندازی و به مدار بهره‌برداری بازگشت.

وی افزود: با توجه به عدم وجود کانال‌ آب‌های سطحی در شهر کنارک حجم وسیعی از سیلاب از طریق منهول‌ و شبکه فاضلاب به ایستگاه پمپاژ وارد شد.

قاسمی گفت: رفع انسداد شبکه فاضلاب و تخلیه لجن و نخاله از آدم‌روها(منهول) و شست‌وشوی شبکه در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • تصویرِ سندِ ساواک: هدیه‌ی پدر علی شریعتی، به‌محمدرضا شریفی‌نیا
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم
  • اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی
  • عباس شریفی تهرانی استاد درگذشته دانشگاه تهران که بود؟