Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:46:55 GMT

وزیرخارجه لبنان: دولت سرانجام تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۷۰۷

وزیرخارجه لبنان: دولت سرانجام تشکیل می‌شود

وزیر خارجه دولت موقت لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد این کشور به طور حتم دولت جدیدی را با وجود موانع موجود تشکیل می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزار رویترز، این خبر پس از آن منتشر شد که میشل عون، رئیس جمهوری لبنان در روند تعلیق شده تشکیل دولت مداخله کرده و هشدار داد که اگر اقدامات برای این منظور با شکست روبرو شود، فاجعه‌ای رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنان که به شدت مقروض و از نظر اقتصادی دچار مشکل است، به یک دولت جدید برای تحقق اصلاحات اقتصادی نیاز دارد.

جبران باسیل، وزیر خارجه دولت موقت لبنان در جریان کنفرانس سرمایه گذاری در لندن گفت: همکاری بین رئیس جمهوری و نخست وزیر در کنار اجماع نظر عمومی با وجود موانع، به طور حتم به تشکیل دولتی جدید منجر می‌شود.

سعد الحریری، نخست وزیر نیز که در این کنفرانس حضور داشت، گفت که همواره درباره تشکیل یک دولت جدید با توجه به هفت ماه تنش سیاسی خوشبین بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جبران باسیل لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • راز «نفرین توت عنخ آمون» که بیش از ۲۰ نفر را کشت سرانجام فاش شد
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران