Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:49:45 GMT

آخرین فرصت ثبت‌نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تا ۲۵ آذر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۷۴۱

آخرین فرصت ثبت‌نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تا ۲۵ آذر

به گزارش خبرگزاری مهر، بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تا ۲۵ آذر ماه جاری مهلت دارند با مراجعه به شعب بیمه آتیه سازان حافظ نسبت به حذف یا اضافه شدن خود و افراد تحت تکفلشان در قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند.

بازنشستگانی که در قرارداد سال گذشته حضور نداشتند، اما تمایل دارند خود و خانواده تحت تکفلشان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند، تا ۲۵ آذر ماه جاری مهلت دارند نسبت به اضافه شدن در قرارداد جدید اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افرادی که در قرارداد گذشته بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ، تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار داشتند، در قرارداد جدید نیز تحت پوشش هستند، اما اگر به هر دلیل تمایلی برای ادامه دریافت این خدمت ندارند، می توانند نسبت به حذف نام خود و افراد تحت تکفل در قرارداد جدید اقدام کنند.

براساس این گزارش مهلت ۲۵ آذر قابل تمدید نیست.

کد خبر 4483567 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنشستگان بازنشستگان کشوری بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۳۲۰ هزار نفر در قالب ارزیابی وسع در صندوق بیمه سلامت همگانی تحت پوشش قرار گرفتند، اظهار کرد: سال گذشته همچنین ۵۸ هزار و ۸۶۵ مددجوی کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.
به گفته وی سال گذشته همچنین برای ۷۳ هزار نفر از افراد حاشیه نشین پوشش بیمه‌ای ایجاد شده است.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: سال گذشته تفاهم نامه‌ای با اداره کل بهزیستی در راستای تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان بهزیستی، افراد مجهول الهوبه و معتادین متجاهر منعقد کرده‌ایم.
به گفته اسد بیگی از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی اظهار کرد: از یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفری که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند ۶۸۵ هزار تحت پوشش بیمه روستایی، ۳۲۳هزار تحت پوشش بیمه همگانی، ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش صندوق کارکنان دولت و ۹ هزار و ۸۰۰ نفر در صندوق سایر اقشار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • آخرین فرصت بهره‌مندی بانوان روستایی و عشایری از بیمه رایگان دولت
  • ۳۰ فروردین؛ آخرین فرصت بهره‌مندی بانوان روستایی و عشایری از بیمه رایگان دولت
  • مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند