Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: در ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه صبح روز (پنجشنبه، ۱۵ آذر) یک عامل انتحاری با یک دستگاه وانت نیسان که مواد منفجره را به همراه داشته، قصد عملیات انتحاری به سمت مقر نیروی انتظامی چابهار را داشته است که با مقابله نیرو‌های انتظامی مواجه می‌شود و نمی‌تواند وارد مقر شود؛ درب مقر انتظامی را منفجر می‌کند و خودش نیز به هلاکت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل انتحاری قصد داشته که وارد مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار شود که با مقاومت محافظان ستاد فرماندهی، مجبور می‌شود که خودروی انتحاری را در مقابل ورودی ستاد فرماندهی، منفجر می‌کند.

حالا، پس از گذشت قریب به یک هفته، از این حادثه، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از محل این حادثع تروریستی بازدید کرده است.

تصاویری از بازدید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از محل حادثه تروریستی چابهار:

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس کمیسیون امنیت محل حادثه تروریستی چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اردوی فرهنگی، تربیتی یک روزه از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اعضای وابسته به عنوان گنجینه‌هایی باارزش و مشاورانی کارآزموده، نماد خدمت خالصانه به مردم و کشور هستند. گفت: اعضای وابسته در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشورمان گذرانده و برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، مجاهدانه تلاش کرده اند که استفاده از تجربه آنها ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه با بیان اینکه اعضای وابسته‌ی انتظامی به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام هستند، اظهارداشت: تکریم و توانمندسازی اعضای وابسته از رویکرد‌های بسیار مثبتی است که انتظامی با توسل به این رویکرد و با استفاده از تجربیات این قشر پرافتخار گام‌های بلندی در پیشبرد اهداف سازمانی خود برداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • هشدار گروسی درباره بروز یک حادثه هسته‌ای در نیروگاه زاپروژیا