Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@07:41:28 GMT

کامیون قیر ۸۵۱ کیلو مواد مخدر داشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۸۱۲

کامیون قیر ۸۵۱ کیلو مواد مخدر داشت

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در جنوب تهران، گفت: در بازرسی از خودروی این متهم ۸۵۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند با اعلام خبر کشف ۸۵۱ کیلوگرم موادمخدر از یک قاچاقچی در جنوب پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت، درباره فعالیت‌های یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی، مشخص شد که این متهم با همدستی چند نفر دیگر در یکی از استان‌های جنوبی کشور، قصد انتقال مقادیری موادمخدر را به تهران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که متهم به وسیله یک دستگاه کامیون حامل تانکر در پوشش حمل قیر، اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده و به سمت تهران در حرکت است که با هماهنگی‌های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت کنترل درآمد و در نهایت پس از ۴۸ ساعت مراقبت‌های ویژه، این خودرو در بزرگراه آزادگان شناسایی و متوقف شد.

هداوند با اشاره به دستگیری متهم و انتقال خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از بخش‌های مختلف کامیون ۶۹۵ کیلوگرم تریاک، ۱۵۶ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش کشف شد.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تحقیقات پلیس برای شناسایی همدستان متهم همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کامیون قیر مواد مخدر قاچاقچی تحقیقات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه

سردار سید محمود میرفیضی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، ماموران مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی از تردد یک تریلی حامل موادمخدر مطلع شدند.

او می‌گوید: این محموله که از شرق کشور به طرف استان‌های غربی کشور در حرکت بود در یک عملیات غافلگیرانه در محور اهواز به کرخه توقیف شد.

 فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: ماموران پلیس در بازرسی از تریلی توقیف شده ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های اقدامات پلیس بوده، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران