Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مديركل زندان هاي آذربايجان شرقي گفت: اين دوره ها، هم اکنون براي بيش از 500 نفر از خانواده هاي زندنيان استان در حال برگزاری است.
جمشيدي در مراغه افزود: اين دوره هاي آموزشي برای کاهش آسیب های اجتماعی با همكاري انجمن حمايت از زندانيان شهرستان ها، ستاد مبارزه با مواد مخدر و استانداري برگزار مي شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه از برگزاري دوره هاي آموزشي و كارآفريني براي زندانيان استان خبر داد و افزود: از ابتداي امسال تاکنون براي 3 هزار و 500 زندانی در 60 رشته، دوره های حرفه آموزی برگزار شده است.
مديركل زندان هاي استان افزود: در کارگاه هاي اشتغال زندان هاي استان هم براي یک هزار و 600 زندانی در زمینه های مختلف شغل ايجاد شده است.
دوره هاي آموزش مهارت هاي زندگي براي خانواده هاي زندانيان در مراغه با شركت 150 نفر از خانواده هاي زندانيان مراغه و عجبشير برگزار شد .
حدود 450 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر زير پوشش انجمن حمایت از زندانیان مراغه هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خانواده مهارت های زندگی آموزش کارآفرینی رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند

به گزارش قدس آنلاین، جمعیت وفاق ملی بحرین فهرستی را منتشر کرد که شامل زندانیان زندان مرکزی «جو»، زندان نظامی «قرین»، مرکز بهداشتی «کانو» و زندان «الحوض الجاف» می‌شود.

براساس گزارش العهد، جمعیت وفاق ملی بحرین بر لزوم تکمیل مرحله آزادی مابقی زندانیان سیاسی و پاکسازی زندان‌ها تاکید و اعلام کرد که آزادی‌های روزهای گذشته گام مهمی بود و تکمیل آن برای خاتمه بخشیدن به این پرونده بشردوستانه که بار سنگینی برای وطن بوده و پیامدهای حقوقی بدی به همراه دارد، امری مهم است.

وفاق بحرین ابراز امیدواری کرد که این فهرست با آزادی آخرین زندانی سیاسی به صفر برسد، زیرا پرونده زندانیان عقیدتی و آزادی آنها مهمترین مسأله در رابطه با مطالبات سیاسی در بحرین تلقی می‌شود.

پیشتر آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین از مردم این کشور خواسته بود برای تحقق تمامی خواسته‌هایشان به جنبش‌های مردمی خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است