Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@15:17:20 GMT

برپایی نمایشگاه پژوهش در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۸۶۴

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه بهرام صفری رئیس کارگروه تحقیق و پژوهش آموزش وپرورش استان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش از ۲۴ تا ۳۰ آذر در کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی برگزار می‌شود و آثار دانش‌آموزان در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شود.
وی بااشاره به نواخته شدن زنگ همزمان با سراسر کشور درنخستین روزهفته پژوهش در مدارس استان افزود:در نخستین روزهفته پژوهش، دانش آموزان پژوهشگر در قالب طرح‌های جابر ویژه مقطع ابتدایی و خوارزمی ویژه متوسطه درسطح استان به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری با بیان اینکه از پژوهشگران برتر در این هفته تجلیل می‌شود گفت: بیست و یکمین دوره طرح معلمین پژوهنده و اقدام پژوهی امسال نیز اجرا می‌شود و در این میان آثار ۷۶۹ نفر به دبیرخانه اداره کل ارسال شده ودر نهایت ۳۰ نفر تجلیل می‌شوند.
رئیس کارگروه تحقیق و پژوهش آموزش وپرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه از ۳۰ اثر برتر هشت اثر به مرحله کشوری راه می‌یابند، تصریح کرد: امسال نوزدهمین سال اجرای طرح پژوهشگران برتر فرهنگی که برنامه‌ای ملی است اجرا و طی دو مرحله آثار داوری و پنج نفر منتخب استانی برگزیده شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه دانشگاهیان پژوهش خوارزمی هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس فتومونتاژ همه چیز یک رویاست با حضور معصومی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، روزبهانی رئیس انجمن سینمای جوان نهاوند و جمعی از عکاسان و هنرمندان در محل انجمن سینمای جوان شهرستان نهاوند برپا شد.

معصومی در ابتدای این مراسم گفت:اصحاب فرهنگ و هنر چشم باز جامعه و قلب و مغز اجتماع هستند و هنر اکسیر پر انرژی است در دست هنرمندان که می‌تواند در بسیاری از مسایل راهگشا باشد. چرا که زبان هنر زبانی گویا و رسا و تاثیر گذاراست و در طول تاریخ نیز تاثیر گذارترین زبان زبان هنر بوده و هست.

او ادامه داد:این نمایشگاه از آثار خانم سوگند مختاری هنرمندان جوان و خوش آتیه نهاوندی در سبک فتومونتاژ شامل ۲۵ اثر و ابعاد ۳۰ در ۴۰ است که با استفاده از تکنیک‌های تصویرسازی، دابل اکسپوژر، فتومونتاژ عکاسی و طراحی برپا گردیده است که علاقه مندان می‌توانند به مدت یک هفته از تاریخ ۱ تا ۸ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۶تا ۱۸ در محل انجمن سینمای جوان شهرستان مراجعه و از آن دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند