Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:31:08 GMT

93 محصول فناور کردستان تجاری سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۹۵۵

93 محصول فناور کردستان تجاری سازی شد

سنندج - ایرنا - رئیس پارک علم و فناوری کردستان گفت: طبق خوداظهاری شرکت های تحت پوشش پارک، امسال تاکنون 93 محصول فناور در استان تجاری سازی و به بازار عرضه شده است.

خالد سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان گردش مالی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد و شرکت های پارکی در استان از ابتدای تاسیس (سال 1392) تاکنون بیش از 750 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تفاهم نامه های پارک علم و فناوری با دانشگاه ها و ارگان های دیگر اشاره کرد و یادآور شد: امسال با دانشگاه های فنی و حرفه ای پسران و دختران، علمی، کاربردی و فرمانداری های شهرستان ها و مرزبانی استان تفاهم نامه های مختلف همکاری امضا شده است.
رئیس پارک علم و فناوری کردستان اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه ها، راه اندازی کانون های توسعه به منظور استفاده از ایده های خلاقانه صاحبان ایده، بهره گیری از خدمات پارک علم و فناوری کردستان در راستای توانمندسازی دانشجویان، فارغ التحصیلان، نوآوران، فناوران و شناسایی ایده های نو و خلاق از جمله اهداف انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ها است.
سعیدی با اشاره به اینکه با همکاری فرمانداری ها کارگاه های آموزشی برگزار شده تا امکان سنجی راه اندازی مراکز وابسته به پارک انجام شود، اظهار داشت: دور اول کارگاه ها در شهرستان های دهگلان، بانه، کامیاران، مریوان و بیجار انجام شده و در آینده نزدیک نیز در قروه و دیواندره برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 93 هسته، واحد و شرکت فناور زیر پوشش پارک علم و فناوری کردستان فعالیت دارند.
پارک علم و فناوری کردستان در سال 92 و پیرو مصوبات دولت دهم ایجاد شد و ساختمان جدید مرکز رشد این مجموعه در زمینی به مساحت 1620 متر و زیر بنای تقریبی 6800 متر شهریور سال 96 به بهره برداری رسید.
این ساختمان دارای 6 طبقه، شامل 15 آزمایشگاه و کارگاه در طبقه زیرزمین، یک سالن چند منظوره برای برگزاری استارت آپ، فرایندهای شتاب دهی و فضای انجام کارهای گروهی (Co-working Place) است.
7355/ 9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد پارك علم و فناوري محصول تجاري سازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان  ، سرای پزشکان بیمارستان ۱۵خرداد مهدیشهر  ، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان و مرکز جامع خدمات روستایی شهرستان آرادان  ، نخستین مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان  در شاهرود ، کارخانه خوراک دام تعاونی عشایری گرمسار و آرادان  ، آماده سازی ۳۰۰ هکتاری اراضی نهضت ملی مسکن در  سمنان ، پاسگاه محیط بانی منطقه صیدوا مهدیشهر استخر دانش آموزی سمنان با زیربنای ۱۸۹۶  خوابگاه خیر ساز دانشگاه سمنان  از طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید