Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:46:10 GMT

ترامپ و امضای قانونی علیه دولت خود!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۰۰۹

ترامپ و امضای قانونی علیه دولت خود!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز قانون "کمک و بازخواست مربوط به کشتار جمعی در عراق و سوریه" را امضاء کرد.

ترامپ روز سه شنبه قانون کمک و بازخواست مربوط به کشتار جمعی در عراق و سوریه را امضاء کرد قانونی که شامل اعطای کمک های بشردوستانه و دیگر کمک ها به اقلیت های ساکن این دو کشور عربی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیندسی والترز معاون سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد : قانون جدید از وزارت امور خارجه می خواهد که دولت های خارجی را برای تعیین و محاکمۀ افراد مظنون به ارتکاب جنایات ضد بشری یا کشتار جمعی یا جنایات جنگی محاکمه کند که نیروهای گروه های تروریستی خارجی فعال در عراق و سوریه جزء این افراد محسوب می شوند.

پیشنویس این قانون در مجلس نمایندگان و مجلس سنا به تأیید دو حزب جمهوریخواه و حزب دمکرات رسیده بود.

دونالد ترامپ در حالی این قانون را امضاء کرد که آمریکا یکی از بزرگترین عاملان کشتار جمعی در عراق و سوریه نامبرده می شود و هواپیماهای کشورش در این دو کشور عربی حملات ویرانگر و خونین اجراء می کنند به نحوی که تاکنون دهها هزار زن و کودک در این حملات کشته شده اند و جنگنده های ائتلاف آمریکایی موسوم به مبارزه با داعش همچنان به حملات خود در سوریه ادامه می دهد و غیرنظامیان بیشتری را در شهرهای دیرالزور و هجین به خاک و خون می کشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت سوریه قانون گروه های تروریستی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 تامیر پاردو رئیس پیشین موساد با اشاره به اینکه ایران شبیه عراق (حمله به تأسیسات اتمی عراق به نام اوسیراک در زمان صدام حسین در 1981) و سوریه (حمله به تاسیسات سوریه در 2007) دیر الزّور سوریه نیست، به پیچیدگی حمله به ایران اشاره کرد. پاردو تاکید کرد اگر نمی‌توانیم در یک ضربه کاری (حمله) کار ایران را تمام کنیم، باید دوباره فکر کنیم. روایت این مقام اطلاعاتی رژیم اسرائیل را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیت‌ها / پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیتها/ پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید