Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت وایمنی شورای اسلامی شهر تهران. با حضور درشرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر پیرامون اجرای بند شرکت ساماندهی متولی احیای زیست شبانه‌ی پایتخت شود ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، احیای زیست شبانه وساماندهی دستفروشان پایتخت به بحث وگفتگو پرداخت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، زهرا صدر اعظم نوری، خطاب به تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی خواهان بررسی راستی آزمایی در صدور آرای بند ۲۰ شد و اظهار کرد:کلیه روند صدور وپی گیری آرا از منطقه تا شورا باید به صورت سامانه‌ای والکترونیکی ثبت شود تا دسترسی به پرونده‌ها وارای صادره با سهولت امکان پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه پس از ارایه گزارش کاملی از روند کار وشاخص‌های احیای حیات شبانه توسط مدیریت شرکت ساماندهی، بر لزوم مقابله با شب مردگی در پایتخت و استفاده از تجارب دیگر کشور‌ها تاکید کرد.

صدر اعظم نوری با اشاره به طرح احیای زیست شبانه در شهر‌های مختلف جهان اظهار داشت: در برخی از کشور‌ها مانند توکیو، حیات شبانه به صورت استاندارد تعریف شده است و لازم است ما نیز مانند کشور‌های موفق جهان یکپارچگی، هماهنگی و زیباشناسی را مد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به طرح توسعه‌ی شب بازار‌ها وساماندهی ون کافه‌ها افزود: برگزاری جلسات کارشناسی و دعوت از ارگان‌های ذی ربط هم، چون وزارت بهداشت، سازمان سرمایه گذاری شهرداری، اتاق اصناف و... باید در اجرای طرح مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و ایمنی با بیان این که شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر با توجه به تولی گری در حوزه کسب وکار ونماینده اصناف در شهرداری تهران باید به عنوان متولی این طرح معرفی گردد، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح شرکت ساماندهی نقش حاکمیتی بر عهده دارد و باید هرچه سریع‌تر دستو رالعمل‌های لازم را تدوین و جهت تصویب به شورا ارائه دهد وسایر ذی نفعان نیز تحت نظارت این شرکت به فعالیت کنند.

وی هم چنین خواهان ساماندهی اغذیه فروشان سیار توسط این شرکت شد وگفت:کلیه این افراد باید شناسنامه دار شوند ومطابق استاندارد‌های تدوین شده مانند داشتن مجوز، کارت بهداشت، مدت زمان حضور در محل و... ساماندهی شوند.

تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیز در این نشست در پاسخ به رییس کمیسیون محیط زیست وسلامت شورای اسلامی شهر تهران پیرامون راستی آزمایی صدور وپیگیری آرای بند ۲۰ اظهار داشت: این امر به تازگی با به کارگیری ۱۰ کارشناس متخصص توسط شرکت ساماندهی در مناطق ۲۲ گانه دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران هم چنین به مکانیزه کردن صدور وپیگیری ارا بند ۲۰ اشاره کرد وگفت:با این امر دسترسی به کلیه پرونده‌ها ونحوه صدور رای به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به تدوین لایحه زیست شبانه و ساماندهی ون کافه‌ها اظهار داشت:این لایحه تدوین وجهت تصویب به شورای شهر ارایه شده است.

تحصیلی با بیان این که در دستور العمل ولایحه تدوین شده پیرامون احیای زیست شبانه توسط شرکت ساماندهی کلیه استاندارد‌ها ورعایت شاخص‌های بهداشتی وزیست محیطی دیده شده است، خاطر نشان ساخت:به دستور مهندس یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران کمیته‌ای به دبیری شرکت ساماندهی با حضور سایر مسولان ذی نفع تشکیل ومقرر شد با قید فوریت طرح احیای زیست شبانه به مدیریت شرکت ساماندهی دنبال شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کمیسیون سلامت تحصیلی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود

چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با ره‌یافت علوم انسانی اسلامی به میزبانی شیراز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام سیدمحمد متولی دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با اعلام این مطلب گفت: چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی فردا دوشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8:30 صبح در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این همایش هر ساله همزمان با بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله ایمانی، امام جمعه فقید شیراز برگزار می‌شود، زیرا در زمان حیات و مسئولیت ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان فارس حوزه‌های علمیه شهر مقدس شیراز جانی دوباره گرفت و در جهت رشد و پیشرفت علمی حوزه و طلاب اقدامات مؤثری از جانب ایشان انجام شد.

متولی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب و روحانیون بانو و آقا برگزار خواهد شد و در جهت تسهیل حضور گسترده آنها در آن روز تمام حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در سطح شهر شیراز تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به دریافت 200 اثر علمی و هنری به دبیرخانه همایش بیان کرد: در این همایش ملی برای اولین بار در کشور آئین اهدای جایزه ملی محی‌الدین برگزار خواهد شد. نام این جایزه از نام عالم ربانی و استاد اخلاق آیت‌الله حائری شیرازی اقتباس شده است.

دبیر اجرایی این همایش افزود: در این برنامه به تمام طلاب و روحانیون شرکت‌کننده بن خرید کتاب 500 هزار تومانی با تخفیف 30 در صد اهدا می‌شود.

متولی در پایان با بیان اینکه امسال در چهارمین دوره این همایش ملی میزبان آیت‌الله رشاد به‌عنوان سخنران خواهیم بود، افزود: ایشان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران است.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ