Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در همایش بیعت مجدد با ولایت فقیه و تجدید میثاق نخبگان عشایر عرب خوزستان با آرمان های انقلاب اسلامی در آستانه فرا رسیدن چهلمین پیروزی انقلاب بیان کرد: توطئه های دشمن در دهه های گذشته تاکنون، ذره ای از وفاداری عشایر غیور عرب خوزستانی نسبت به انقلاب اسلامی کم نکرده بلکه باعث تقویت روحیه انقلابی آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گردهمایی اقوام و به ویژه عشایرعرب خوزستان در این همایش بزرگ پیام های کوبنده ای برای دشمنان دارد تا آنها بدانند که توطئه ها ذره ای از وفاداری آنان را نسبت به این انقلاب کم نکرده است. نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد:دشمنان انقلاب و نظام در طول دهه های گذشته به روش های مختلف قصد آسیب رساندن به نظام را داشته اما همواره با مشت محکم مردم ولایتمدار ایران و به ویژه اقوام غیور خوزستانی روبه رو، و عقب نشینی کرده اند. وی گفت: بی شک توطئه های دشمن و سوء استفاده آنها از مشکلات منطقه راه به جایی نخواهد برد چرا که تاریخ نشان داده اسلام همواره بر دشمنانش پیروز است. آیت ا... موسوی جزایری ادامه داد: اعتقاد به ولایت امیرالامومنین(ع) همواره نجات دهنده ما برابر نیرنگ های دشمن بوده و ایران اسلامی با تدبیر رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری ملت خود ، مقابل توطئه های دشمنان ایمن است. وی در ادامه گفت: همواره درملاقات هایی که با رهبر معظم انقلاب داریم، ایشان پیگیر مسایل و مشکلات مردم خوزستان بوده و سلام خود را به عشایر غیور عرب خوزستان و سایر اقوام این استان می رساند. همایش بیعت مجدد با ولایت فقیه و تجدید میثاق نخبگان عشایر عرب خوزستان با آرمان های انقلاب اسلامی در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان استانی در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه خوزستان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان عشایر عرب ولایت فقیه بیعت انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی