Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجمع عمومی بسکتبال با حضور محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مجمع عمومی و سالانه فدراسیون بسکتبال ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع پس از گزارش عملکرد سالانه توسط رامین طباطبایی، حسابدار و خزانه‌دار گزارش مالی را ارائه کردند که این گزارش با انتقاد‌های داورزنی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارشی که حسابدار ارائه کرد چند بار اعلام کرد که برخی مدارک نبوده و رویت نشده که داورزنی گفت: چه گزارشی است که این مشکلات را دارد و امیدواریم سال آینده این مسائل «ندیدیم» و «نبود» وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: سوال‌هایی که پرسیده می‌شود به خاطر زیر سوال بردن عملکرد دوستان نیست و می‌خواهم این مسائل برای اعضای مجمع شفاف باشد.

نکته دیگر در گزارش مالی که ابهام ایجاد کرده بود سه برابر شدن هزینه‌های جاری بود که خزانه‌دار اعلام کرد به خاطر جابجایی ساختمان فدراسیون این هزینه‌ها بالا رفته است. در ادامه برخی از هیات‌ها نسبت به نداشتن سالن تخصصی و بالا بودن اجاره‌ها در استان‌ها گلایه داشتند و حتی چند رئیس هیات اعلام کردند سالن بسکتبال دارند اما حلقه‌ای وجود ندارد و مجبورند از شهر‌های دیگر بیاورند.

بازرس فدراسیون هم اعلام کرد فدراسیون با مشکلات اقتصادی مواجه است و اگر کمکی نشود، سال آینده وضعیت سخت‌تر خواهد شد. در پایان مجمع محمدرضا داورزنی از شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی به دلیل قهرمانی در باشگاه‌های آسیا تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال داورزنی مجمع سالیانه میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم کاظمی‌پور، در پیامی تاریخ‌سازی دختران قایقران با کسب سه سهمیه ارزشمند المپیک در رشته قایقرانی توسط مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجللی برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت و نوشت: کسب جواز حضور در مهم‌ترین آوردگاه ورزشی توسط بانوان قایقران کشورمان برای نخستین بار در رشته رویینگ دونفره و دو مدال نقره قهرمانی آسیایی در کشور توسط خانم‌ها مهسا جاور و زینب نوروزی مایه افتخار و مباهات شد.

این موفقیت غرورآفرین که توسط بانوان پرتلاش کشورمان خانم‌ها مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در رشته رویینگ به دست آمد، حاکی از برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان فدراسیون، کادر فنی و مربیان است، را تبریک عرض کرده و از خداوند برای دختران این سرزمین به ویژه ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

کد خبر 6085102

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال