Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا افتتاح این نمایشگاه با حضور قبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط برگزار شد.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی(فولاد، معدن وصنایع معدنی، فلزات غیرآهنی،ریخته گری و کوره‌های صنعتی، آهنگری، ماشین کاری و قالب سازی)250 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشورجهان حضور و مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است از مجموع 250 شرکت‌کننده در نمایشگاه امسال، 200 شرکت داخلی و 50 شرکت خارجی از یازده کشور آلمان، ایتالیا، چین،فرانسه، سوئد، لهستان،کره جنوبی، هند، اسپانیا، سوئیس و انگلستان هستند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی شرکت های داخلی و خارجی نوین‌ترین محصولات خود در زمینه آهن و فولاد، معدن و صنایع معدنی، آلومینیوم، فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری، آهنگری، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی، ماشین کاری، قالب‌سازی، متالورژی و... را در معرض دید علاقه‌مندان قرارداده اند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ متافو در فضای بالغ بر 25 هزار مترمربع و در هفت سالن 6، 7، 8، 9، 10، 11 و 27 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند.

در این نمایشگاه شرکتهای صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کرده اند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می برند.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن صنفی کارخانجات ریخته‌گری ایران، انجمن مهندسی معدن ایران، خانه معدن ایران، انجمن تولیدکنندگان و انجمن صادرکنندگان مولیبدن، انجمن فروآلیاژ ایران، انجمن علمی ریخته‌گری ایران، انجمن خوردگی ایران و... برخی از شرکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره ایران متافو هستند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی ایران معدن نمایشگاه بین المللی ریخته گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران در مصاحبه با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۳ از ۲۹ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه برگزار میشود.۲۰ هیئت تجاری از صربستان، ارمنستان و چین از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

علیرضا کیانی در ادامه افزود: ۲۶۸ شرکت داخلی ۶۹ شرکت خارجی از کشور‌های چین، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، هند، آلمان، ایتالیا، روسیه، مالزی، آرژانتین، بلژیک، کره جنوبی و هلند در این نمایشگاه شرکت میکنند.

وی بیان کرد: در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی ۱۲ کارگاه آموزشی و جلسات دوجانبه بین تجار داخلی و خارجی تشکیل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۳۰ میلیون دلار محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده از کشور صادر شده که حدود ۲۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات شوینده بوده است.

دیگر خبرها

  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران