Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نوری زاده مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموز مدرسه دخترانه دوره اول متوسطه در منطقه «عین دو» آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز وقتی سر کلاس زنگ کاردستی و فناوری، واحد کار خیاطی داشته به معلم اعلام می‌کند که سوزن قورت دادم و دل درد دارم.

وی افزود: معلم به دانش آموز اعلام کرد که پس چرا هیچ خون و اثری نیست، ولی با این حال سریع به معاون مدرسه خبر می‌دهد و معاون هم با پدر وی تماس گرفت که حتی در این تماس هم دانش آموز با پدرش صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: پدر به مدرسه مراجعه و بدون اطلاع دفتر مدیریت یا حتی معاون، دانش آموز و خواهرش را از مدرسه خارج می‌کند.

نوری زاده اداه می‌دهد: در مرحله بعدی پدر با خود دانش آموز و همراه با عمو‌های وی به مدرسه آمده و با حالت ناراحتی و قهرآمیز اقدام به اعتراض کرد.

وی با اشاره به اینکه ناراحتی‌های پیش آمده این افراد منجر به تخریب اموال عمومی مدرسه هم شد، گفت: در این بازگشت به مدرسه نیز وضع ظاهری دانش آموز عادی بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با این صحبت‌های پیش آمده، ناحیه انتظامی در مدرسه حاضر و صورتجلسه‌ای نیز تنظیم می‌شود که هم اکنون اداره حقوقی ناحیه چهار و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان پیگیر موضوع هستند.

شبکه‌های اجتماعی در استان خوزستان خبری درباره اجبار معلم یک مدرسه دخترانه به دانش آموز دختر برای بلعیدن سوزن داده اند که باعث خون ریزی دختر نیز شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دانش آموز اهوازی سوزن کاردستی آموزش و پرورش خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلبری پسر دانش آموز از خانوم معلم در کلاس درس؛ معلم از تنبیه منصرف شد!

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «دلبری پسر دانش آموز از خانوم معلم در کلاس درس؛ معلم از تنبیه منصرف شد!»، «خانوداده نازگل از فراجا درخواست کمک کردند»، «تفألی به حافظ بزن و مرادت رو بگیر؛ نمازِ شامِ غریبان چو گریه آغازم»، «سخنان صریح شهید سلیمانی در مورد گروه تروریستی جیش العدل»، «خلاقیت باورنکردنی معلم در تزیین کلاس؛ با این هنرنمایی کیه که عاشق مدرسه نشه؟!»، «فاصله ایران تا اسرائیل چقدر است؟»، «آیا تایید شدن کودک تاثیری در بزرگسالی او دارد؟»، «فقط چشم عقابیها میتونن تو این نوشته‌ی شلوغ کلمه‌ی متفاوت رو پیدا کنن»، «اگه دنبال یه ناهار نانی ارزان و خوشمزه‌ای، این غذای مراکشی رو از دست نده»، «تیکه سنگین دانش آموزان به معلم ریاضی در کلاس درس»، «اگه بتونی ارتفاع لیوان رو در ۱۰ ثانیه پیدا کنی، باهوشی» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

دلبری پسر دانش آموز از خانوم معلم در کلاس درس؛ معلم از تنبیه منصرف شد!

خانوداده نازگل از فراجا درخواست کمک کردند

تفألی به حافظ بزن و مرادت رو بگیر؛ نمازِ شامِ غریبان چو گریه آغازم

سخنان صریح شهید سلیمانی در مورد گروه تروریستی جیش العدل

خلاقیت باورنکردنی معلم در تزیین کلاس؛ با این هنرنمایی کیه که عاشق مدرسه نشه؟!

فاصله ایران تا اسرائیل چقدر است؟

آیا تایید شدن کودک تاثیری در بزرگسالی او دارد؟

فقط چشم عقابیها میتونن تو این نوشته‌ی شلوغ کلمه‌ی متفاوت رو پیدا کنن

اگه دنبال یه ناهار نانی ارزان و خوشمزه‌ای، این غذای مراکشی رو از دست نده

تیکه سنگین دانش آموزان به معلم ریاضی در کلاس درس

اگه بتونی ارتفاع لیوان رو در ۱۰ ثانیه پیدا کنی، باهوشی

 

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • نواخته شدن «زنگ ظفر» ‌در مدارس خوزستان در حمایت از حمله «وعده صادق»
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • زیرساخت‌های آموزشی زبرخان به موازات جمعیت دانش‌آموزشی، پیشرفتی نداشته است
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش
  • یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد
  • دلبری پسر دانش آموز از خانوم معلم در کلاس درس؛ معلم از تنبیه منصرف شد!