Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های شهری ۹۷ تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، به منظور مشارکت اصحاب رسانه و شهروندان در مدیریت شهری و تقویت روند ارتباط کارشناسان و مدیران شهری با رسانه های ارتباط جمعی و مسئولیت پذیری سه جانبه مدیران، شهروندان و رسانه ها در عرصه های گوناگون شهری، «جشنواره رسانه های شهری سال ۹۷» از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های شهری ۲۰ آذرماه اعلام شده بود که به دلیل ارسال حجم بالایی از آثار در روزهای منتهی به تاریخ مذکور، بنا به درخواست متقاضیان مهلت اعلام شده به مدت یک ماه تمدید شد.

زیست شهری، سبک زندگی، اخلاق و حقوق شهروندی، حمل و نقل عمومی، ارتقای فرهنگ بهداشت اجتماعی، کاهش آلودگی هوا، اقتصاد شهری، بازآفرینی شهری و حکمروایی خوب شهری از محورهای موضوعی این جشنواره است. همچنین این رویداد در سه رشته مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری- تحلیلی، رسانه های شنیداری و رسانه های دیداری برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرنوشت، جایزه ویژه جشنواره به بهترین اثر رسانه ای با موضوع «میراث فرهنگی- میراث طبیعی» اهدا می شود. جوایز نفرات برتر هم به ترتیب؛ ۵۰، ۳۵ و ۲۰ میلیون ریال است.

گفتنی است؛ هر شرکت کننده می تواند فقط در ۲ بخش، سه اثر را سامانه جشنواره ارسال کند. متقاضیان شرکت در جشنواره رسانه های شهری ۹۷ نیز می توانند تا تاریخ ۲۰ دی ماه با مراجعه به سایت Tehran.ir/rasaneh۹۷-tehransama.ir آثار خود را ارسال کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره رسانه های شهری رسانه های شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگا ایسکانیوز، با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه 29 فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227449 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا