Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه، ضمن حضور در افتتاحیه غرفه ها گفت : احیای آیین‌های دیرینه شب یلدا بین شهروندان، رونق کسب و کار زنان سرپرست خانوار، عرضه محصولات با تخفیف 5 تا 25 درصدی به عموم و ایجاد فضای نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.  

وی گفت: این نمایشگاه در قالب 80 غرفه با عرضه میوه انار از استان لرستان و فارس، اقلام مصرفی شب یلدا، سوغات استان ها، صنایع دستی و خوراکی شهرهای مختلف وآجیل و خشکبار برای بازدید و خرید عموم برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه افزود : شهروندان می‌توانند تا تاریخ 4 دی ماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب از این نمایشگاه در بلوار فردوس غرب بعد از چهار راه سازمان برنامه بازدید کرده و علاوه بر خرید مایحتاج، از ویژه برنامه های فرهنگی هنری ( اجرای موسیقی محلی، قرعه کشی و اهدای جوایز برای خریداران ) بهره مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باستانی زنان شب یلدا کسب و کار موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر عربستان برای نخستین بار در مراسم اعزام زوار ایرانی در فرودگاه حاضر شد و ضمن شرکت در مراسم بدرقه زائران، از ترمینال سلام و زیر ساخت‌های فرودگاه هم بازدید کرد.

کد خبر 846227 منبع: ایرنا برچسب‌ها حج خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت هواپیما

دیگر خبرها

  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • خرید جت برای عموم مردم آزاد است!
  • رییس سازمان هواپیمایی : خرید جت‌ های خصوصی برای عموم آزاد است
  • آغاز به کار ۲۶ ایستگاه تندرستی همزمان با هفته سلامت
  • خرید جت‌ برای عموم مردم آزاد است!
  • شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۱۲ دیدار می‌کند
  • خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است
  • وزن خود را با شرکت در رویداد مثبت ۱۰۰ کم کنید