Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با عملیاتی شدن سامانه پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور در باجه‌های مرزی و شعب غیر مرزی بانک ملی ایران، از روز شنبه ۲۴ آذرماه عوارض خروج از کشور به صورت نقدی و سنتی دریافت نخواهد شد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در فاز نخست طرح پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور که با همکاری نیروی انتظامی و سازمان امور مالیاتی کشور اجرایی شد، پرداخت وجوه عوارض در شعب غیر مرزی و در فاز دوم این طرح، پرداخت عوارض در شعب مرزی صرفا از طریق درگاه‌ها و کانال‌های پرداخت الکترونیک پذیرفته می‌شود و وجوه عوارض از طریق فیش نقدی در شعب دریافت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است، درگاه‌ها و کانال‌های پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور شامل درگاه پرداخت اینترنتی سازمان امور مالیاتی، دستگاه‌های POS، CASHLESS و کیوسک بانک ملی ایران و همچنین اپلیکیشن موبایلی بله و سامانه بام این بانک و اپلیکیشن موبایلی ایوا است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عوارض خروج از کشور بانک ملی ایران پرداخت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد

جام جم آنلاین اصفهان؛ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین تعداد وام پرداختی در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

این بانک در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام پرداخت کرده است. وام‌های پرداختی بانک در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳ میلیون فقره بوده است.

برای دومین سال پیاپی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود بیشترین تعداد وام‌های پرداختی در سطح شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است مبلغ وام‌های پرداختی بانک نیز با رشد ۸۸درصدی در سال گذشته به مبلغ ۲۱۴ همت رسیده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض