Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@08:50:48 GMT

زمان اعلام لیست برانکو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۳۶۹

زمان اعلام لیست برانکو مشخص شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب و برانکو ایوانکوویچ در نشست امروز خود بر لزوم تقویت تیم با جذب بازیکنان جدید علاوه بر نفراتی که پیش از این با آن‌ها قرارداد امضاء شده بود، تاکید کردند.


در نهایت مقرر شد، برانکو ایوانکوویچ نفرات مورد نظر خود را مشخص کند و موضوع در جلسه‌ای پس از بازی پایانی سرخپوشان در نیم فصل اول مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایرج عرب برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در مرکز ارز و طلای ایران طی ۳ ماه، حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

او در ادامه اظهار کرد: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بالسینی در نهایت گفت: عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ادامه دار خواهد بود و برای تحویل شمش‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد