Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان پس از مذاکره با «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس در برلین اعلام کرد مذاکرات دیگری در خصوص برکسیت صورت نخواهد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان پس از مذاکره با «ترزا می»، نخست وزیر انگلیس در برلین اعلام کرد که مذاکرات دیگری در خصوص برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) صورت نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو منبع آگاه اعلام کردند که آنگلا مرکل این اظهارات را در گفتگو با محافظه کاران پارلمان آلمان مطرح کرده است. این منابع آگاه همچنین اعلام کردند که مرکل به این مقامات گفته است که تلاشهایی برای اطمینان دادن به انگلیس انجام شده است.

ترزا می از روز سه شنبه مشورت با سران اروپایی را آغاز کرده است تا بتواند طرح توافق برکسیت را به گونه ای تنظیم کند که مورد موافقت نمایندگان انگلیسی باشد. این در حالی است که دونالد توسک، رئیس شورای اروپا اعلام کرده است که توافق موجود، تنها توافق ممکن است و دیگر در این باره گفتگو نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آنگلا مرکل اتحادیه اروپا انگلیس برکسیت ترزا می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ

در روزهای اخیر مذاکرات آتش‌بس در غزه بسیار جدی شده و طرف‌های مذاکره در قاهره امیدوار هستند به‌زودی توافق آتش‌بس ایجاد شود. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر مذاکرات آتش‌بس در غزه بسیار جدی شده و طرف‌های مذاکره در قاهره امیدوار هستند به‌زودی توافق آتش‌بس ایجاد شود.این مذاکرات درست در آستانه مطرح شدن ادعای حمله رژیم صهیونیستی به رفح به مراحل جدی‌تری رسیده و آمریکا یک‌پای آن است.اما بنیامین نتانیاهو اعلام کرده که حمله به رفح قطعی است و این ربطی به انجام و عدم انجام توافق در مصر ندارد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • توافق لوپتگی با وستهام
  • حماس: مقاومت تسلیم فشارها در مذاکرات نمی‌شود
  • منبع صهیونیستی: نتانیاهو مذاکرات را به شکست کشاند
  • رای الیوم: نتانیاهو همه را فریب داده است
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ سه مرحله در ۱۲۴ روز
  • الجزیره از پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد