Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردارمنطقه ۱۲ به رییس کمیته امداد خمینی(ره) درخصوص توقف مزایده ساختمان قدیمی در خیابان فردوسی نامه نوشت.

به گزارش ایسنا، محمدعلی سعادتی در نامه‌ای خطاب به مهندس فتاح رئیس کمیته امداد خواستار توقف مزایده ساختمان قدیمی واقع در خیابان فردوسی خیابان صادق،  شد و نوشت: انتظار می رود تا زمان تعیین تکلیف نهایی این بنا، فروش آن متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتی همچنین آمادگی شهرداری منطقه ۱۲ جهت تسهیل در بهسازی، مرمت و بهره‌برداری مشترک اینگونه ساختمان‌های با ارزش آن نهاد را اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، خانه صادق تنها کار باقیمانده ویلایی مهندس صادق  از طراحان محله چهارصددستگاه در پیروزی،  ساخت آرامگاه سعدی،‌ شعبه مرکزی ساختمان بانک مسکن و...  به متراژ ۲۲۲۴ متر است که به قیمت ۱۶ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است این خانه در خیابان فردوسی، خیابان صادق، پلاک ۸ و ۱۰ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه12 شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات

حسین خدرویسی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهاد‌های حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحد‌های مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معافند.

منبع: فارس

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند