Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، باب‌اله فتحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر سه‌شنبه 20 آذر ماه در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش ملایر، با بیان اینکه شورای آموزش ‌و پرورش نقش و جایگاه ویژه‌ای در تصمیم‌گیری‌های آموزشی دارد، افزود: معلمان در شرایط سخت و مناطق مختلفی در حال خدمت هستند اما با همه مشکلات موجود، تمام تلاش خود را برای آموزش و تربیت بهتر دانش آموزان انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحی ادامه داد: نهاد آموزش ‌و پرورش به‌تنهایی قادر نیست در امر آموزش و تربیت دانش آموزان گام بردارد و در این زمینه نظارت و کنترل خانواده‌ها می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه به طور قطع کمبودها و محدودیت‌هایی وجود دارد اما این موارد نباید مانعی در امر آموزش بهتر دانش آموزان شود، اضافه کرد: برخی از مصوبات این شورا تأثیراتش را در خانواده‌ها نشان می‌ دهد.
فتحی اظهار کرد: این‌گونه مصوبات قبل از ورود به شورا باید در کمیته‌های تخصصی مختلف به ‌درستی کارشناسی شده و سپس در شورا تصمیم‌گیری و نهایی شوند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: تغییرات و پویایی فرزندان ما در آموزش ‌و پرورش رقم می‌خورد بنابراین باید این تغییرات جنبه‌های اجتماعی و مثبت برای آینده آنها را درپی داشته باشد.
مدیر آموزش ‌و پرورش ملایر نیز با اشاره به اینکه مبالغ افزایش شهریه مدارس باید در این شورا مصوب و سپس اجرایی شوند، گفت: شهریه مدارس نمونه دولتی در سال‌های گذشته توسط اداره کل تعیین می‌شدند اما امسال این تکلیف برعهده شهرستان و شورا گذاشته ‌شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک که به مناسبت هفته مشاغل برگزار شده است، گفت: مکلف هستیم تا پایان برنامه هفتم تعداد هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را به ۵۵ درصد دانش آموزان برسانیم. همچنین تلاش برای کاستن از رشته‌های نظری و سوق دادن دانش آموزان به سوی رشته‌های اشتغال آفرین، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ برپا است. البته دانش‌آموزان تا ساعت ۱۴ از نمایشگاه بازدید می‌کنند و پس از آن بازدید برای عموم آزاد است.

فراهانی افزود: پیش بینی می کنیم حدود ۸ هزار دانش‌آموز از  ۳۵ هنرستان از نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش