Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی در آیین افتتاحیه مسابقات کارمندان دولت که در مجموعه ورزشی استقلال با حضور جمعی از کارمندان دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: برای دومین سال متوالی شاده برگزاری ورزش جامعه کارگری هستیم و امید می رود این امر موجب تعامل و همدلی هر چه بیشتر و افزایش سطح سلامت کارمندان دولت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از رقابت ها ۱۵۸ تیم از بانوان و آقایان در رشته های مختلف ورزشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 غفرانی ادامه داد:اداره کل ورزش و جوانان و هیٔت های ورزشی استان البرز آمادگی این را دارند که ترویج گر ورزش در ادارات باشند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ورزش صبحگاهی در ۶۰ پارک استان البرز البرز پویا است و به همت و همکاری همه علاقمندان تلاش خواهیم کرد که این مهم در این استان پربارتر از گذشته باشد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان البرز مسابقات کارمندان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز