Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - عضو هيات علمي و شوراي علمي مراکز تخصصي مهدويت گفت: دشمنان بدانند که مشکلات ايران باعث دلسردي مردم از نظام نشده و آنها دست از آرمان هاي انقلاب برنمي دارند.

آيت ا... نجم الدين مروجي طبسي روز چهارشنبه در حاشيه همايش بيعت مجدد با ولايت فقيه و تجديد ميثاق نخبگان عشاير عرب خوزستان با آرمان هاي انقلاب اسلامي در آستانه فرا رسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان کرد: برگزاري اين برنامه ها و اجتماع اقوام مختلف به ويژه عشاير غيور عرب خوزستان يکي از اقدامات با ارزش در جهت نااميد کردن دشمنان اسلام و ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: رسانه هاي غربي سال ها است که براي آسيب رساندن به انقلاب و نظام دست به تبليغات گستره مي زنند اما همواره ملت شريف ايران با پشتيباني از ولايت فقيه و آرمان هاي انقلاب ، مشت محکمي بر دهان استکبار مي زنند.
عضو مرکز تخصصي تربيت محقق مذاهب اسلامي ادامه داد: دشمنان ايران همواره به دنبال ايجاد تفرقه ميان اقوام ايراني و به ويژه اقوام خوزستاني هستند اما اين همايش ها و صميميت ميان اقوام خوزستاني پيام کوبنده اي براي دشمنان است.
وي افزود: مردم عرب، کرد، لر و بختياري، ترک و ساير اقوام ايراني همه يکصدا و يکدست زير پرچم ولايت فقيه و سايه اين نظام اسلامي براي سربلندي اين ميهن اسلامي در تلاش هستند و توطئه هاي دشمن نمي تواند ذره اي از وفاداري اقوام به نظام کم کند.
آيت ا... مروجي طبسي گفت: مشکلات و اختلاف نظرها در ايران در ساير کشورها نيز بوده و امري طبيعي است؛ انتظار مي رود اين مشکلات در کشور کمتر شده و بهانه اي به دست دشمن ندهيم.
وي افزود: رسيدگي به مطالبات مردم به ويژه در زمينه اشتغالزايي، مشکلات را به حداقل مي رساند.
** فرمانده سپاه وليعصر(عج):نقش عشاير عرب خوزستان در پيروزي انقلاب بي بديل است
فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان نيز در حاشيه اين همايش در جمع خبرنگاران گفت: عشاير عرب خوزستان در پيروزي انقلاب اسلامي و مبارزه با استکبار نقش کليدي و محوري داشته و حضور آنها در کنار ساير اقوام در عرصه هاي انقلابي بي بديل است.
سرتيپ حسن شاهوارپور افزود:عشاير غيور و مردم خونگرم خوزستان به ويژه عرب هاي خوزستان در طول اين سال ها پشتيبان امام خميني(ره) و ولايت فقيه و انقلاب اسلامي بوده اند و در تمامي صحنه هاي سياسي و سرنوشت ساز نظام حضور پررنگي داشته اند.
وي گفت: اين همايش تجديد ميثاقي با رهبر معظم انقلاب بود و در آن براي بار ديگر به نقش برجسته عشايرعرب خوزستان در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامي اشاره شد.
فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان ادامه داد: برگزاري اين همايش ها پيام رسايي براي دشمنان است که مردم ايران و به ويژه عشايرغيورعرب خوزستان همواره در کنار رهبر معظم انقلاب بوده و در تمامي عرصه ها پشتيبان نظام هستند.
وي بيان کرد: اين عشايرغيور براي مقابله با استکبار و دشمنان قسم خورده نظام تمام قد ايستاده و حمايت اين اقوام از نظام دشمن را نااميد کرده است.
سرتيپ شاهوارپور گفت: اجتماع نخبگان عشاير عرب خوزستان در کنار يکديگر در اين همايش، پيام وحدت و يکدلي را براي استکبار جهاني مخابره مي کند.
همايش بيعت مجدد با ولايت فقيه و تجديد ميثاق نخبگان عشاير عرب خوزستان با آرمان هاي انقلاب اسلامي در آستانه فرا رسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب روز چهارشنبه با حضور جمعي از مسئولان استاني در سرسراي امام خامنه اي مجتمع فجر سپاه خوزستان در اهواز برگزار شد.
7152/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است