Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:06:55 GMT

۱۶ مادر نمونه استان خوزستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۵۷۵

۱۶ مادر نمونه استان خوزستان تجلیل شدند

نخستین آئین نکوداشت مقام والای مادر امروز (چهارشنبه ۲۱ آذر) در سالن شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار و از ۱۶ مادر نمونه استان خوزستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، نخستین آئین نکوداشت مقام والای مادر امروز (چهارشنبه 21 آذر) در سالن شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار و از 16 مادر نمونه استان خوزستان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سیده فرانک موسوی»، در این مراسم گفت: مادر چراغ خانه است و باید توجه داشت که در صورت نارضایتی مادر از فرزند، زندگی راحت و مرگ راحتی نیز نخواهیم داشت.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، با بیان اینکه در هر سنی که باشیم صدای مادر احساس آرامش و خوبی به فرزند می دهد، افزود: خداوند در صدای مادر آرامشی نهاده که فرزند در هر شرایطی آن را بشنود قوت قلب می گیرید.

 

وی با بیان اینکه در تمام ادیان الهی به مقام و منزلت مادر اهمیت ویژه ای شده است، عنوان کرد: دین اسلام کامل ترین دین بوده و بیشتر از تمام ادیان بر توجه و احترام به مادر تأکید داشته و آن را واجب دانسته است.

 

موسوی، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اینکه خداوند احترام به پدر و مادر را برای فرزندان تکلیف کرده است، اظهار داشت: لازمه بهشت رفتن فرزندان، رضایت والدین به ویژه مادر است.

 

همچنین فرماندار اهواز، با بیان اینکه هیچ نامی بهتر از نام مادر نیست، اظهار کرد: انسانیت و اخلاق ایجاب می کند که پاسدار این دو گوهر یعنی پدر و مادر باشیم و در حیاتشان از نیکی و احسان و پس از مرگشان از صدقات و یاد نیک غفلت نکنیم.

 

جمال عالمی نیسی، با اشاره به اینکه فرزندان ما همانگونه خواهند بود که ما با والدین خویش رفتار می کنیم، ادامه داد: چگونگی برخورد ما با پدر و مادر و احترام و نیکی ما به آنان سبب می شود که فرزندان ما نیز در نسل آینده، حق شناس و قدردان و نیکوکار به بار آیند.

 

وی خاطر نشان کرد: توجه به مقام والدین به ویژه مادر و شناخت قدر و منزلت آنان نزد خداوند، زمینه ادای بخشی از حق بزرگ آنان را فراهم می سازد.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبی ترامپ شیراز کرمان هرمزگان بنیاد مادر تجلیل از مقام مادر خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند

امام جمعه مرند در مراسم تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه با بیان اینکه یکی از الویت‌های جهادکشاورزی باید تامین امنیت غذایی باشد گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید نظارت خود را افزایش دهند تا کیفیت محصولات ارائه شده به مردم مخصوصاً نان پخت شده افزایش یابد.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر افزایش بازدهی نانوایی‌های شهرستان مرند اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر علم روز در نانوایی‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را رفع کند.

وی به گله مندی مردم در خصوص قیمت‌ها اشاره و تاکید کرد: مسئولین ضمن کنترل کیفیت محصولات ایجاد ثبات قیمت کالا‌ها را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار مرند نیز در این جلسه با بیان اینکه امروزه گندم جزو موضوعات راهبردی کشور محسوب می‌شود گفت: جهادکشاورزی شهرستان مرند آماده است بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به خرید تضمینی گندم اقدام کند.

 عباسی ادامه داد: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پیش بینی می‌شود میزان خرید تضمینی گندم در شهرستان مرند ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر گندم کلزا نیز جزو محصولات استراتژیک محسوب می‌شود افزود: پیش بینی کارشناسان کشاورزی از خرید تضمینی کلزا در سال زراعی پیش رو در شهرستان مرند ۲۶۰ تن می‌باشد.

فرماندار مرند ادامه داد: در شهرستان مرند ۲ مرکز خرید تضمینی گندم و یک مرکز خرید تضمینی کلزا در حال فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شاد، اما خسته!
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • شاد اما خسته
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه