Web Analytics Made Easy - Statcounter

" اخراج بستگان مقامات ایرانی از خاک آمریکا " موضوعی است که به گفته مسئول هماهنگ کننده امور ایران در وزارت خارجه امریکا از سوی این وزارت خانه در دست بررسی است.

 

"برایان هوک" مسئول هماهنگ کننده امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در یک پیام ویدئویی این موضوع را مطرح کرده است.

او در این ویدئو گفت: "بسیاری پرسیده‌اند چرا ایالات متحده ویزای بستگان مقامات جمهوری اسلامی ایران را که در آمریکا زندگی می‌کنند، باطل و آنان را اخراج

نمی‌کند؟"

هوک سپس در پاسخ گفته است:" می‌توانم بگویم که ما در این زمینه مشغول کار هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حالی‌که من نمی‌توانم در باره پرونده فردی اشخاص یا مسایل

سیاست داخلی‌مان صحبت کم اما می‌توانم اطمینان بدهم که ما تمامی گزینه‌ها را برای تحت فشار قرار دادن مقامات جمهوری اسلامی در دست بررسی

داریم تا آنان را وادار به تغییر رفتارشان کنیم".

او افزود: "در حالی که مقامات حکومت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، خانواده‌هایشان را عازم به اصطلاح شیطان بزرگ می‌کنند تا در این کشور

زندگی و تحصیل کنند و منابع مردم ایران را برای این منظور به کار می‌برند".

قبلا رسانه های آمریکایی از زندگی، کار و تحصیل شماری از فرزندان و بستگان مقامات ارشد ایران در آمریکا گزارش هایی را منتشر کرده بودند.

پیش از این هم شماری از خانواده های قربانیان حملات علیه نظامیان آمریکایی در خاورمیانه، خواستار اخراج وابستگان به مقامات ایرانی از آمریکا شده

بودند./ عصرایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود

ایتنا - یک مطالعه جدید تأیید کرد که ارتباط نزدیکی بین بروز افسردگی مقاوم به درمان و میزان بالای آن در میان بستگان درجه یک وجود دارد.
یک مطالعه جدید تأیید کرد که ارتباط نزدیکی بین بروز افسردگی مقاوم به درمان و میزان بالای آن در میان بستگان درجه یک وجود دارد.

به گزارش ایتنا، این مطالعه نشان داد که بستگان افراد مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان، که به عنوان TRD نیز شناخته می‌شود، 9 برابر بیشتر در معرض ابتلا به آن هستند.

طبق گزارش CNN، افسردگی TRD اغلب به درمان‌های تایید شده مانند روان درمانی و داروهای ضد افسردگی پاسخ نمی‌دهد. پس از اینکه دو دوره داروهای ضد افسردگی مختلف نتوانستند علائم بیمار را کاهش دهند، می توان این نوع از افسردگی را تشخیص داد.

محقق ارشد دکتر چنگ تا لی، استاد کالج پزشکی در تایپه، خاطرنشان کرد که این مطالعه، انتقال ژنتیکی افسردگی مقاوم به درمان را در بین خانواده‌ها و ارتباط آن با سایر اختلالات روان‌شناختی عمده را تایید می‌کند.

اعضای خانواده افراد مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان اغلب دارای انواع دیگری از شرایط بحرانی روانی مانند اضطراب، اختلال دوقطبی، اختلال وسواس فکری-اجباری، یا افسردگی اساسی، اختلال کمبود توجه/بیش فعالی و خودکشی هستند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای مقامات سازمان ملل و هند
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود