Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:11:32 GMT

خداحافظی قهرمان ۲ دوره اسکی المپیک

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۵۹۴

خداحافظی قهرمان ۲ دوره اسکی المپیک

قهرمان ۲ دوره المپیک در رشته اسکی از دنیای ورزش قهرمانی در سن ۳۲ سالگی خداحافظی کرد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس، پترر نوربورگ با حضور در یک نشست خبری به صورت رسمی بازنشستگی خود را از دنیای ورزش قهرمانی با کسب 2 مدال طلای اسکی المپیک اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اسکی‌باز 32 ساله نروژی در نشست خبری‌اش گفت: تصمیم گرفتم به دوران ورزش قهرمانی پایان دهم زیرا دیگر نمی‌توانم تمام توانم را صرف اسکی کنم. امیدوار بودم بتوانم شرایط را تغییر دهم اما الان از تصمیم خداحافظی از ورزش قهرمانی خوشحال هستم. این بهترین راه‌حل برای من است. این تصمیم را چند روز پیش گرفتم که آسان نبود. می‌خواستم از خیلی‌ها قدردانی کنم اما اکنون آنها از تصمیم من مطلع هستند.

پترر نوربرگ 2 بار به مدال طلا، یک نقره و یک برنز اسکی المپیک دست یافت. 13 بار به مقام قهرمانی جهان رسید.

مهمترین رخدادهای سال 2018 جهان در موتور جستجوگر یاندکس

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

به گزارش پارس نیوز، دیوید تیلور رقیب دیرینه و سنتی حسن یزدانی پس از شکست مقابل آرون بروکس آمریکایی در انتخابی تیم ملی و از دست دادن المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

 

بعد از شکست دیوید تیلور، باشگاه کشتی اوکلاهوما کاوبوی به او پیشنهاد مربیگری داد و تیلور هم با پذیریش این پیشنهاد برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تمام وقت در آمریکا مشغول به کار شد.

دیگر خبرها

  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان