Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا -مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 کاروان سلامت داوطلبان هلال احمر از ابتدای سال جاری تاکنون به روستاهای این استان برای انجام خدمات سلامت محور اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، امان الله جهانبین روز چهارشنبه در همایش روز جهانی داوطلب در گچساران اظهار داشت: سه هزار و 448 نفر از خدمات سلامت و معیشت محور کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بویراحمد بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: 6 کاروان از این تعداد در گچساران به یک هزار و 460 نفر در روستاهای این شهرستان خدمات رسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد همچنین از توزیع یکهزار و 403 سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 720 میلیون ریال در بین مردم مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.
جهان بین اجرای طرح فرشتگان رحمت برای خدمات رسانی به یکهزارو 878 نفر، کمک به بیماران صعب العلاج به مبلغ 850 میلیون ریال، توزیع نوشت افزار بین 400دانش آموز و برپایی 32 سفره مهربانی در ماه رمضان از دیگر خدمات داوطلبان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 بوده است.
جهانبین بیان کرد:271 داوطلبان هلال کهگیلویه و بویراحمد امسال 121 هزار و 950 سی سی خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تعداد داوطلبان هلال احمر این استان را سه هزار و 617 نفر اعلام کرد و افزود:یکهزار و 841 زن و یکهزارو 776 مرد عضو جمعیت داوطلبان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هستند.
در پایان این آیین که در سالن اجتماعات هلال احمر شهر دوگنبدان برگزار شد از داوطلبان برتر هلال احمر این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كاروان سلامت كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به متاثر از بارندگی از خدمات رسانی به بیش از ۳۲۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح آخرین جزئیات خدمات ارایه شده در پی بارندگی های دو روز اخیر اظهار کرد: امدادگران این جمعیت به ۳۲۱۰ نفر در قالب ۶۴۴ خانوار خدمات امدادی ارایه دادند و ۳۶۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌ است.

 

سلحشور با تاکید بر اینکه امدادرسانی ها ادامه دارد، گفت: تاکنون ۲۴۸ نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب ۸۵ تیم به متأثرین بارندگی ها در سطح استان امدادرسانی کردند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود: طی این مدت بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم نایلون،۲۴۷تخته پتو، ۵۰۶ تخته موکت، ۱۵۹ دستگاه چادر و ۳۵۴ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی بین متأثرین بارندگی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به تخلیه آب از ۲۴ منزل مسکونی توسط امدادگران تصریح کرد: ۵ کمپ اسکان اضطراری هلال احمر در دو شهرستان جاسک و قشم برپا شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره