Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز امیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خوابگاه ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری تکمیل می شود، اظهار داشت: برای تکمیل و تجهیز خوابگاه مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز طبق برآورد صورت گرفته دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: اعتبار این پروژه طی پیگیری های انجام شده به صورت مشارکتی توسط سازمان برنامه و بودجه استان، آموزش و پرورش و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی افزود:  پیمانکار جدید این پروژه تعیین شده است و تاکنون معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره برداری از این پروژه زمینه برگزاری رقابت های ورزشی کشوری در سطح استان فراهم می شود و مجموعه ورزشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به یکی از مجهزترین و کامل ترین مجموعه های ورزشی کشور تبدیل می شود.

کد خبر 4483168

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بهروز امیدی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری