Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:21:15 GMT

ذوب آهن با منصوریان هم نمی برد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۶۷۱

ذوب آهن با منصوریان هم نمی برد

تهران - ایرنا - ناکامی های تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر باشگاه های ایران با هدایت «علیرضا منصوریان» نیز ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ در ادامه هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم های ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند در ورزشگاه «فولاد شهر» اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قضاوت این دیدار را «علی بای» با کمک های «سعید علی‌نژادیان» و «یوسف مغروری» برعهده داشت.
نیمه نخست این دیدار کم افت و خیز بود و فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد نشد.
بازیکنان ذوب آهن که بدترین شرایط سال های اخیر را تجربه می کنند در نیمه دوم برای رسیدن به برتری تلاش بیشتری از خود نشان دادند.
در دقیقه 73 «مصطفی بیژن» مدافع نفت مسجدسلیمان با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار میهمان در دقایق باقی مانده سخت شود.
در ادامه، تیم ذوب آهن در امر گلزنی همچون دیدارهای اخیر ناکام بود و به تساوی رضایت داد تا با 13 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت و نفت مسجدسلیمان 15 امتیازی شد.
تیم فوتبال ذوب آهن در چهار دیداری که «منصوریان» را به عنوان سرمربی همراه خود دارد در 2 دیدار مقابل پرسپولیس و پارس جنوبی شکست خورد و برابر نفت مسجدسلیمان و فولادخوزستان هم به تساوی قناعت کرد.
پیش از این «امید نمازی» سرمربی ذوب آهن بود که از 11 بازی تنها 11 امتیاز کسب کرده بود.
*ترکیب ذوب‌آهن:
رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان(مجتبی مقتدایی)، مسعود ابراهیم‌زاده، محمدزبیر نیک‌نفس، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا و ادی گابریل هرناندز(محمدرضا عباسی)
*ترکیب نفت مسجدسلیمان:
حبیب فرعباسی، موسی کولی‌بالی، مجبتی بیژن، یوسف وکیا، صادق صادقی‌بابااحمدی(عرفان کاظمی)، سیدمحمد حسینی، حسین دوست‌دار، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، اسماعیل شریفات(عباس عسگری) و سیدپیمان میری(میلاد میداوودی)
**برنامه دیدارهای باقی مانده هفته پانزدهم:
*جمعه 23 آذرماه/
تراکتورسازی تبریز - فولادخوزستان / ساعت 15
صنعت نفت آبادان - سایپا / ساعت 15
پرسپولیس - پارس جنوبی / ساعت 16:15
*شنبه 24 آذرماه/
استقلال خوزستان - سپاهان اصفهان / ساعت 15
ورزشی**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!