Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اراک گفت: بخش مرکزی شهرستان اراک در خدمات‌رسانی به بخش‌ها در تگنا قرار دارد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری ظهر امروز در جلسه ایجاد دوبخشداری جدید در شهرستان اراک با اشاره به لزوم ایجاد بخش جدید در شهرستان اراک اظهار داشت: باتوجه به وسعت شهرستان اراک، بخش مرکزی در خدمات‌رسانی به بخش‌ها در تگنا بود، باتوجه به کشوری بودن چارت تشکیلاتی تقسیمات بخشداری‌ها،  بهترین بحث در ایجاد رفاه، خدمات‌رسانی مطلوب و کمک به برآورده شدن اهداف و همچنین مراجعات خود روستاییان ایجاد بخش جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی دو سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده، جمع‌بندی و جلسات کارشناسی بهترین راه برای پاسخگویی به نیاز مردم ایجاد بخش بود، در سال‌های 80 همین بحث را در مورد دو شهرستان خنداب و کمیجان وجود داشت نه در نهایت این دو‌شهرستان ایجاد شدند که سبب رضایتمندی مردم و تسهیل در ارائه خدمات شد، در ایجاد دو بخش جدید نمایندگان مجلس هم اتفاق دیدگاه داشتند.

فرماندار اراک تصریح کرد: داود‌آباد از بخش‌های استراتژیک و مهم شهرستان است، داودآباد قطب دامی استان بوده و دارای واحدهای صنعتی بوده و مجاورت تالاب میقان است، هم اکنون وسعت بخش مرکزی به‌گونه‌ای است که بخشداری با چارت تشکیلاتی و نیروی اندک، پاسخگوی نیازهای همه قسمت‌ها نیست، بخش مرکزی دارای بالغ‌بر 80 تا 90 روستا و مساحت گسترده است، بخش داود‌آباد ضمن برطرف کردن  بخشی از مشکلات بخش مرکزی، می‌تواند سبب رضایتمندی اهالی شود، اجرایی شدن این مهم می‌تواند سبب پیشرفت این مناطق هم شود.

اراک| لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به مجلس ارائه شدپیگیری‌ها برای ایجاد 2 بخش جدید در شهرستان اراک درحال انجام است

بختیاری بیان کرد: بخش گوار در ضلع جنوب‌شرقی و در حدفاصل خمین شازند قرار دارد و دارای پراکندگی است، این منطقه یکی از مناطق سرسبز و استراتژیک شهرستان در حوزه کشاورزی و صنعتی است و دارای مهاجر‌پذیری است، در این بخش به سبب صعب‌العبوری و فاصله زیاد روستاها در ارائه خدمات با مشکلاتی مواجه هستیم که با ایجاد بخش قره‌کهریز( گوار) می‌تواند بسیار کمک کننده باشد، جمعیت این بخش با 22 روستا بیش از 12 هزار نفر منهای جنعیت شناور است.

وی ادامه داد: جمعیت داود‌آباد نزدیک به 13 هزار نفر بوده و دارای دو دهستان است، که بر اساس پیش‌بینی انجام شده برای هر کدام از این دهستان‌ها 12 روستا وجود دارد که در نهایت 24 روستا می‌شوند.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان