Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:45:11 GMT

توره در جست و جوی تیم جدید!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۷۶۵

توره در جست و جوی تیم جدید!

هافبک ساحل عاجی بعد از جدایی از المپیاکوس به لندن برگشته تا تیم جدیدی برای خود دست و پا کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، یحیی توره، هافبک ساحل عاجی سابق منچسترسیتی که با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده بود، یک نیم فصل ناامیدکننده در المپیاکوس یونان داشت و در نهایت طی توافقی دو جانبه قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توره بعد از فسخ قرارداد خود در حالی به انگلیس برگشته است که همراه مدیربرنامه‌های خود در جست و جوی تیم جدیدی است. این بازیکن پیشنهادهایی از چین و آمریکا را رد کرده است و دوست دارد فوتبال خود را همچنان در اروپا ادامه دهد.

توره که عملکرد خوبی در منچسترسیتی داشت، با گواردیولا در این تیم به مشکل خورد و در نهایت این باشگاه نیز قرارداد او را تمدید نکرد تا این بازیکن اهل ساحل عاج از تیمش جدا شود.

سمیر نصری، هافبک سابق آرسنال نیز هم اکنون بدون تیم است و به دنبال پیدا کردن تیمی در فوتبال انگلیس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیاکوس یحیی توره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت