Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@20:43:26 GMT

هیات انتخاب فیلم فجر آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۹۲۲

هیات انتخاب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بازبینی فیلم‌های متقاضی این دوره را آغاز کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، این هیات قرار است تا اوایل دی ماه از میان فیلم‌های سینمایی متقاضی 22 فیلم برای بخش سودای سیمرغ و 10 فیلم برای بخش نگاه نو انتخاب کنند.

پیش از نمایش اولین فیلم اعضای هیات انتخاب احکام خود را از ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد امینی فیلمساز و عضو شورای مرکزی کانون کارگردانان، محمد علی حسین نژاد تهیه کننده و عضو شورای پروانه نمایش، حسن خجسته کارشناس فرهنگی و عضو شورای پروانه نمایش، شاهرخ دولکو منتقد سینما، بهروز شعیبی فیلمساز و بازیگر، حسین کرمی کارشناس فرهنگی و عضو شورای پروانه ساخت و نمایش و رضا مقصودی فیلمساز و رییس سابق انجمن صنفی فیلمنامه نویسان انتخاب فیلم های این دوره جشنواره را عهده دار هستند.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10الی 22بهمن همزمان با گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تاکید کرد ۴۵ نفری که در دور دوم انتخابات به «خانه ملت» راه می‌یابند، تاثیر بالایی روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده خواهند داشت.

به گزارش مشرق، «سید محمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس ، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ۴۵ نماینده در دور دوم انتخاب می‌شوند و تأثیر این ۴۵ نفر می‌تواند در ترکیب هیأت‌رییسه و کمیسیون‌های مجلس آینده، بسیار بالا و مهم باشد.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که این ۴۵ نفر انتخاب شوند؛ امکان انتخاب در دور دوم راحت‌تر است؛ البته در تهران برخلاف شهرستان‌ها ۱۶ نفر باید انتخاب شوند که تعداد قابل توجهی است.

حسینی گفت: معمولاً نمایندگان تهران تأثیر به سزایی در مجلس دارند چون کمتر درگیر کارهای روزمره هستند و از این منظر، بیشتر می‌توانند به مسائل کلان رسیدگی کنند.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: از این جهت، هر چه افراد کارآمدتر و با انگیزه‌تر انتخاب شوند، می‌توانند برای مجلس نقش مهم‌تری ایفا کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده