Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرالله حسن بیگی، سرپرست سابق استانداری تهران تاکید کرد: اکنون که دشمنان بی‌‌‌‌نتیجه بودن توطئه‌‌‌های سخت‌‌‌‌افزاری خود را دیده‌‌اند به دنبال تحمیل جنگ اقتصادی و روانی بر جامعه هستند تا ضمن تزریق ناامیدی در میان مردم، ناکارآمدی نظام را نشان دهند.

اخبار اجتماعی ایران/ شکرالله حسن بیگی در نشست هم اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان تهران با حوزه‌‌‌‌های نظارتی با اشاره به توطئه‌‌‌‌‌های همیشگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمنان همواره بعد از پیروزی انقلاب به اشکال مختلف همچون از طریق منافقین، جنگ تحمیلی و غیره به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید امیدواری را به جامعه تزریق کنیم، اظهار داشت: برای ایجاد امیدواری در درجه اول باید قانونمداری سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد چراکه اگر مردم به عینه ببینند که مسئولان قوانین را رعایت می‌‌‌کنند امیدوار می‌‌شوند. نباید قانون تفسیر به رای شود.

سرپرست سابق استانداری تهران با اشاره به اینکه حتی در سازمان ملل روز مقابله با رشوه مطرح شده است،‌ تصریح کرد: در روایات تاکید زیادی به مقابله با رشوه شده که باید این امر مورد توجه مسئولان قرار گیرد و با تدبیر، توکل و ایمان قوی با این مفسده مقابله کنند.

حسین‌بیگی با اشاره به ضرورت رعایت حقوق شهروندی به عنوان عامل دیگر در ایجاد امید خاطرنشان کرد: احترام به حقوق شهروندی ضروری است که حتی به شکل قانون مصوب شده و در اختیار دستگاه‌‌‌‌های اداری، اجرایی و مردم قرار گرفته چراکه مردم باید از حقوق خود آگاه باشند تا مطالبه‌‌‌‌گری کنند.

وی ادامه داد: شفایت در کارها به جز امور امنیتی، ضرورت سلامت اداری و مسئولیت‌‌‌پذیری و پاسخگو بودن زمینه امید در جامعه را نیز افزایش می‌‌‌دهد، البته پاسخگویی باید اقناعی باشد نه اجباری و پادگانی.

سرپرست سابق استانداری تهران اضافه کرد: حرکت در مسیر افزایش کارآمدی نظام و حفظ وحدت و انسجام جامعه باید مدنظر مسئولان قرار گیرد چراکه پشتوانه مسئولیت ما ۲۶۰ هزار شهید است که نباید شرمنده آنها شویم./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان