Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل روز چهارشنبه در اصفهان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان از ساعت 15 امروز از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزارشد و در پایان بدون گل به پایان رسید تا امتیازها تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه اول این دیدار تیم میزبان یعنی ذوب آهن اصفهان حملاتی را روی دروازه نفت مسجد سلیمان طرح ریزی کرد که در ضربات نهایی بی نتیجه بود، در یکی از این صحنه ها محسن مسلمان با پاسی که به محمدرضا حسینی داد باعث شد دروازه نفت مسجد سلیمان باز شود که داور آفساید گرفت، پیش از این نیز یک افساید دیگر برای ذوب آهن توسط داور گرفته شد.
بازیکنان ذوب آهن باز پشت محوطه جریمه توسط مسلمان صاحب موقعیت شد که به راحتی توپ در اختیار دروازه نفت مسجد سلیمان قرار گرفت، در آن طرف میدان بازیکنان نفت نیز موقعیت هایی را در ضد حمله به دست آوردند که بی نتیجه ماند.
در دقیقه 40 نصاری بازیکن میهمان از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت و بی نتیجه ماند.
نیمه دوم این دیدار باز هم با حملات تیم میزبان آغاز شد که بازیکنان توپ ها را با بی دقتی به بیرون زدند در آن طرف نفت مسجد لیمان هم صاحب موقعیت هایی شد که از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.
در دقیقه 66 توپ ارسالی مقتدایی بازیکن ذوب آهن موقعیتی را برای هرناندز به وجود آورد که ضربه سر این بازیکن را دروازه بان نفت مسجد سلیمان مهار کرد، شوت محمدرضا حسینی نیز در دقیقه 71 از بالای دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت، بازیکنان نفت نیز در چند ضد حمله صاحب موقعیت شدند که حملات آنان بی نتیجه ماند و دردقیقه 73 مجتبی بیژن بازیکن مسجد سلیمان به دلیل اعترضا به داور با کارت زرد دوم داور رو به رو شد و از بازی اخراج شد، در نهایت برغم تلاش دو تیم این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
در تیم ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان ، رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان تعویض ( مجتبی مقتدایی دقیقه 26) ، محسن مسلمان،قاسم حدادی‌ فر، محمدرضا حسینی، ابوذر صفرزاده، ماریون سیلوا تعویض دقیقه 81 (محمدرضا عباسی) و رضا حبیب‌زاده به میدان رفتند.
همچنین در تیم نفت مسجد سلیمان هم با حبیب فرعباسی، حسین دوستدار، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، سید محمد حسینی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی تعویض( دقیقه 60 عرفان کاظمی)، حکیم نصاری، اکبر آفاقی ،اسماعیل شریفات تعویص دقیقه 71( عباس عسگری) و پیمان میری تعویض دقیقه 55 (میلاد میداوودی) با سرمربی گری علیرضا مرزبان بازی کردند.
در این دیدار صادق صادقی بابا احمدی و حکیم نصاری، یوسف وکیا از نفت مسجد سلیمان و محمد رضا حسینی، ادی ارناندزاز ذوب آهن اصفهان از داور کارت زرد گرفتند، همچنین مجتبی بیژن نیز به دلیل اعتراض به داوری با کارت قرمز داور مواجه شد.
این دیدار را علی بای با کمک های سعید علی نژادیان و یوف مغروری قضاوت کردند.
8114/6026

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی